Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

SPRITE zaczyna współpracę z twórcami polskich kanałów gier na YouTube

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 28-04-2014, 17:34
SPRITE zaczyna współpracę z twórcami polskich kanałów gier na YouTube

Marka SPRITE rozpoczęła stałą współpracę z twórcami trzech największych polskich kanałów dotyczących gier na YouTube w Polsce. Będzie to największa współpraca strategiczna pomiędzy marką a kanałami YouTube na polskim rynku.

Najpopularniejsi gamerzy: SKKF, Rojo i Rock staną się nie tylko ambasadorami marki, lecz także współtwórcami strategii działań marki SPRITE w swoich kanałach.

Szeroko pojęty obszar gier na YouTubie to jeden z dosyć mało dotychczas eksplorowanych rejonów komunikacyjnych. Jednocześnie to jeden z najciekawszych i najszybciej rozwijających się obszarów. Treści związane z grami video to druga po muzyce najbardziej popularna kategoria tematyczna na YouTube. W ostatnich latach czas spędzony na oglądaniu treści związanych z grami podwoił się.

- Zdecydowaliśmy się powierzyć SKKF-owi, Rojo i Rock-owi markę SPRITE, która jest drugą największą naszą marką po Coca-Cola, ponieważ od lat doceniamy ich pasję i pomysłowość. Głównym założeniem współpracy są partnerskie relacje, które dają im dużą swobodę w wykorzystaniu własnej kreatywności - mówi Krzysztof Pawluk, Regional Senior Content Manager z Coca-Cola Poland Services.

- Świadomie oddajemy im część kontroli w budowaniu komunikacji z uczestnikami gier, by nie starcili autentyczności i czuli swobodę ekspresjii twórczej. Ta nowa forma współpracy z youtuberami będzie elementem długoterminowej strategii komunikacyjnej marki SPRIT - dodaje.

Polska odnosi sukcesy w grach komputerowych na arenie światowej. To polscy twórcy stworzyli niezwykle popularne gry z serii Wiedźmin. Również w Polsce zorganizowano jedne z najważniejszych wydarzeń w świecie gier - światowy finał ESL Intel Extreme Masters, który zgromadził ponad 70.000 osób, a w internecie zaowocował ponad 23 milionami odsłon. Także twórcy treści związanych z grami na YouTube prezentują światowy poziom i profesjonalizm, a z milionami widzów oglądającymi ich każdego miesiąca, plasują się w światowej czołówce.

SKKF, Rojo i Rock to liderzy w kanale gier komputerowych. Ich twórczość idealnie pasuje do SPRITE'a, który jest szczególnie popularny wśród młodzieży.

SKKF, to jeden z najpopularniejszych twórców ze środowiska gier w Polsce. Rojo, to pasjonat gier, rysunku i paintballu. Na swoim kanale prezentuje i recenzuje gry, uczy rysowania, a także prowadzi cykl felietonów „Zapytaj Roja", w którym odpowiada na pytania zadawane przez jego widzów. Przez wielu fanów uważany za jednego z najlepszych specjalistów od gier komputerowych. Rock jest prezenterem gier, vlogerem i komentatorem. Od trzech lat prowadzi programy dotyczące gier wideo. 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • fsdfsdf 28-04-2014, 21:03:
sprite sie skonczył wraz z słodzikiem w składzie. Smak jak napój za 99gr a kosztuje 5-6 zł bye bye.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 440) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH