Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Staropolanka: Odnaleźliśmy się na trudnym rynku wód

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-09-2014, 11:50
Staropolanka: Odnaleźliśmy się na trudnym rynku wód
Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu, Uzdrowiska Kłodzkie - Grupa PGU, producent Staropolanki i Wielkiej Pieniawy; fot. materiały prasowe

W związku z dynamicznym rozwoju rynku butelkowanych coraz większą popularność zyskują także nowe jego segmenty – wody premium i funkcjonalne. Zyski chce czerpać z tego producent wody Staropolanka.

- W Polsce dość dynamicznie rozwija się rynek produktów kategorii premium. Dlatego też bardzo uważnie obserwujemy to zjawisko pod kątem przygotowania oferty odpowiadającej na potrzeby tych bardziej wymagających konsumentów. Tym bardziej, że Staropolanka już posiada w swojej ofercie produkty w szklanych butelkach o pojemności 0,33 l, a jako woda bardzo wysokiej jakości mineralnej może się tym samym świetnie wpisywać w kategorię produktów premium - komentuje Bogdan Szladewski, wiceprezes zarządu, Uzdrowiska Kłodzkie - Grupa PGU (właściciel marek Staropolanka i Wielka Pieniawa).

Woda sygnowana brandem Staropolanka istnieje także w świadomości klientów hotelowych i restauracyjnych, a szczególnie w regionie Dolnego Śląska.

Coraz większą popularnością na rynku cieszą się także wody z dodatkiem witamin i minerałów. - Pamiętajmy, że tzw. wody funkcjonalne to napoje o zróżnicowanym składzie, wzbogacane określonymi składnikami. To sprawia, że te produkty są bezpośrednio konkurencyjne dla kolorowych napojów funkcjonalnych, natomiast w mniejszym stopniu dla wody, a szczególnie dla wody mineralnej - dodaje Szladewski.

Ponadto - jak dodaje - rośnie grupa coraz bardziej wyedukowanych i świadomych konsumentów, którzy potrafią wybierać wodę odpowiednią do swoich potrzeb, czytają etykiety, znają swoje oczekiwania.

- Posiadamy w naszej ofercie Staropolankę o średniej mineralizacji oraz wysoko mineralną Staropolankę 2000, dlatego też ze spokojem patrzymy na rosnący rynek wód funkcjonalnych, bo z pewnością się na nim odnajdziemy - komentuje Bogdan Szladewski.

Czytaj także: Dwucyfrowe wzrosty sprzedaży Staropolanki 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 138) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH