Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR: Przestrzegamy przed nagonką na Maspex i Tigera

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-08-2017, 15:41
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR: Przestrzegamy przed nagonką na Maspex i Tigera
fot. materiały prasowe

- Jako przedstawiciele branży komunikacji marketingowej, jesteśmy głęboko zażenowani kampanią napoju energetycznego Tiger emitowaną na Instagramie. Jest nam wstyd, że taka kampania powstała - podkreśla w komunikacie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. I dodaje: "Nie zdejmując odpowiedzialności z twórców kampanii, agencji oraz klienta, przestrzegamy przed nagonką na te firmy".

- Uważamy, że ludzie reklamy muszą czuć się odpowiedzialni za przestrzeń dialogu publicznego i nie powinni w żadnym wypadku dopuścić do tego, by przejawy braku elementarnego szacunku i wrażliwości pojawiały się w efektach ich pracy. W tym przypadku bez wątpienia było inaczej - czytamy w komunikacie SAR.

Stowarzyszenie apeluje do wszystkich naszych koleżanek i kolegów: "Szanujmy siebie nawzajem i szanujmy odbiorców naszej komunikacji. Tylko tak możemy skutecznie wspierać marki, dla których pracujemy. Nie zdejmując odpowiedzialności z twórców kampanii, agencji oraz klienta, przestrzegamy przed nagonką na te firmy. Zarówno Maspex jak i JWT ponoszą już dotkliwe konsekwencje i wyciągnęły wnioski na przyszłość".

- Jednocześnie pragniemy wszystkich zapewnić, że jak zwykle w takich przypadkach, kiedy występuje zagrożenie przekroczenia standardów etycznych w komunikacji marketingowej, uruchamiane zostają mechanizmy samoregulacyjne w branży. Do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, wpłynęły skargi wobec wspomnianej kampanii i w najbliższym regulaminowym terminie odbędzie się posiedzenie Komisji Etyki Reklamy, podczas którego skargi te zostaną rozpatrzone - podano w komunikacie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • mars 20-08-2017, 16:57:
Ktos z góry firmy musiał to jednak zatwierdzić.A tak wogóle to nie wpuszczajcie "obcych" a nie znających kultury gości.
  • Zeghar 20-08-2017, 11:31:
A takiego wała. Branża się "zesrała", bo numer jaki wywinął JWT zagraża całej branży. A co gorsza grozi to wzrostem ruchów konsumenckich, których słabość była im bardzo na rękę.
  • farba 19-08-2017, 14:52:
Dokładnie, cała ta nagonka nie ma sensu, zwłaszcza, ze maspex nie unika odpowiedzialności. Przeprosili, wpłacili pieniądze, zrobili wystarczająco dużo.

Zobacz wszystkie komentarze (7)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 334) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH