Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Napoje

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR: Przestrzegamy przed nagonką na Maspex i Tigera

- Jako przedstawiciele branży komunikacji marketingowej, jesteśmy głęboko zażenowani kampanią napoju energetycznego Tiger emitowaną na Instagramie. Jest nam wstyd, że taka kampania powstała - podkreśla w komunikacie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. I dodaje: "Nie zdejmując odpowiedzialności z twórców kampanii, agencji oraz klienta, przestrzegamy przed nagonką na te firmy".

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR: Przestrzegamy przed nagonką na Maspex i Tigera
fot. materiały prasowe

- Uważamy, że ludzie reklamy muszą czuć się odpowiedzialni za przestrzeń dialogu publicznego i nie powinni w żadnym wypadku dopuścić do tego, by przejawy braku elementarnego szacunku i wrażliwości pojawiały się w efektach ich pracy. W tym przypadku bez wątpienia było inaczej - czytamy w komunikacie SAR.

Stowarzyszenie apeluje do wszystkich naszych koleżanek i kolegów: "Szanujmy siebie nawzajem i szanujmy odbiorców naszej komunikacji. Tylko tak możemy skutecznie wspierać marki, dla których pracujemy. Nie zdejmując odpowiedzialności z twórców kampanii, agencji oraz klienta, przestrzegamy przed nagonką na te firmy. Zarówno Maspex jak i JWT ponoszą już dotkliwe konsekwencje i wyciągnęły wnioski na przyszłość".

- Jednocześnie pragniemy wszystkich zapewnić, że jak zwykle w takich przypadkach, kiedy występuje zagrożenie przekroczenia standardów etycznych w komunikacji marketingowej, uruchamiane zostają mechanizmy samoregulacyjne w branży. Do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, wpłynęły skargi wobec wspomnianej kampanii i w najbliższym regulaminowym terminie odbędzie się posiedzenie Komisji Etyki Reklamy, podczas którego skargi te zostaną rozpatrzone - podano w komunikacie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maspex Tiger RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT

KOMENTARZE (7)

  • Jan 2017-08-16 18:23:39
    branża się broni jak korporacje prawnicze, przyjdzie czas na zaoranie manipulującego marketingu
  • El presidente 2017-08-17 00:43:33
    Niestety, ale wy możecie tylko wyrazić ubolewanie. Śmiech na sali. Jakie to dotkliwe konsekwencje macie na myśli? Zwolnienie pionków w JWT, czy uszczuplenie zapasów Maspex o równowartość materiałów biurowych? Prawdziwe konsekwencje to przejęcie rynku przez konkurencję, u jednych i drugich.
  • zxc 2017-08-17 11:51:10
    Za takie coś wylatuje się z branży! Należy się i jednym i drugim,
  • gosia 2017-08-18 22:57:36
    Mają rację, ludzie to za bardzo przeżywają, dawno powinno zapomnieć, zwłaszcza, że wszyscy ze sto razy już przepraszali...
  • farba 2017-08-19 14:52:28
    Dokładnie, cała ta nagonka nie ma sensu, zwłaszcza, ze maspex nie unika odpowiedzialności. Przeprosili, wpłacili pieniądze, zrobili wystarczająco dużo.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.196.208.187
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.