Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Teekanne z odświeżonym wizerunkiem

Marka Teekanne, istniejąca od 1882 roku, rozpoczęła proces zmiany wizerunku. Już teraz, na wybranych produktach dostępnych w polskich sklepach, widnieje nowy, nowoczesny logotyp.

Teekanne z odświeżonym wizerunkiem
fot. materiały prasowe

Na przestrzeni ponad 135 lat istnienia marki Teekanne jej logotyp był zmieniany kilkanaście razy. Jego niezmiennym elementem pozostał jednak symbol marki – czajnik, będący jednym z najstarszych znaków towarowych. Element ten widnieje również na nowym, uproszczonym i wprowadzonym właśnie do komunikacji logotypie marki. Na znaku widoczny jest również rok 1882, czyli data założenia przedsiębiorstwa.

– Koncern Teekanne stara się nieustannie poszukiwać innowacji i wyznaczać trendy na rynku herbaty. Prowadząc naszą działalność, pamiętamy jednak o założycielach marki i jej wieloletniej tradycji, dlatego w komunikacji marketingowej podkreślamy ponad 135-letnie dziedzictwo Teekanne – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Manager Teekanne Polska.

– Pierwsze produkty w nowej szacie graficznej wyjechały już z naszej fabryki w Kokotowie i są dostępne w sklepach. Proces odświeżenia wizerunku dotyczy nie tylko rynku polskiego, ale całego koncernu Teekanne, dlatego herbaty wyprodukowane w naszej fabryce trafią również na rynki zagraniczne, m.in. do Czech, Słowacji i na Węgry. Mamy nadzieję, że dzięki odświeżeniu designu zwiększy się widoczność naszych produktów na półce, a konsumenci będą chętniej sięgać po herbaty Teekanne, poszukując swoich ulubionych smaków – dodaje Joanna Fijałkowska.

Niebawem producent rozpocznie działania promocyjne poświęcone premierowym smakom na sezon 2018/2019.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Teekanne RSS ALERT    /    Teekanne Polska RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT    /    rynek herbaty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.117.68
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.