Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tesco i Powerade we wspólnym przedsięwzięciu

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 26-05-2014, 17:31

Marka Powerade, przy współpracy z siecią detaliczną Tesco, przygotowała dla fanów futbolu atrakcję - możliwość poznania piłkarza FC Barcelona, Andresa Iniesty, , który jest ambasadorem marki Powerade. Zwycięzca konkursu otrzyma też bilety na mecz FC Barcelony.

Polscy fani piłkarza mają szansę na poznanie swojego piłkarskiego bohatera w najnowszym konkursie Powerade. Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić w sieci Tesco co najmniej dwie butelki napoju Powerade i odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego chcesz się spotkać z Andresem Iniestą?". Konkurs trwa od 22 maja 2014 do 12 czerwca 2014.

Nagrodami w konkursie są dwie dwuosobowe wycieczki do Barcelony oraz bilet na mecz FC Barcelona. Najważniejszym punktem wyprawy jest możliwość spotkania z piłkarzem.

Powerade należy do portfolio produktów The Coca-Cola Company, będącej m.in. jednym z najstarszych partnerów FIFA. Oficjalny sponsoring Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFATM trwa od 1978 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH