Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tiger: Nie widzimy możliwości kontynuowania komunikacji w dotychczasowym formacie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-08-2017, 15:29
Tiger: Nie widzimy możliwości kontynuowania komunikacji w dotychczasowym formacie
fot. Instagram

Po medialnej burzy wokół kampanii marki Tiger na Instagramie, zdecydowano się na usunięcie profilu na tym portalu, a także na Twiterze. W uzasadnieniu napisano: "Nie widzimy możliwości kontynuowania komunikacji w dotychczasowym formacie".

Pozostałe wpisy zostały usunięte - zarówno na Instagramie, jak i na Twitterze. Tym samym jest to koniec kampanii polegającej na kartkach z kalendarza.

1 sierpnia na Instagramie na profilu marki napoju Tiger z portfolio Maspex Wadowice opublikowano grafikę z wyciągniętym środkowym palcem z zawiniętą na nim kokardką. U góry znajduje się napis „1 sierpnia dzień pamięci”, a u dołu dopisek: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!” oraz wizerunek puszki napoju Tiger i tygryska charakterystycznego dla tej marki. Internauci, dziennikarze i influencerzy zarzucali marce, że w skandaliczny sposób nawiązała do obchodów rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.

Maspex Wadowice oficjalnie przeprosił za publikację tego wpisu.

Krzysztof Pawiński prezes Maspeksu wyraził w mediach społecznościowych ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji. Firma przekazała 500 tys. zł w ramach zbiórki „Pomoc dla Powstańców” organizowanej przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej.

Agencja J. Walter Thompson Group Poland, odpowiedzialna za obsługę marki Tiger w social mediach również przeprosiła za przekroczenie granic dobrego smaku. Osoby odpowiedzialne za wpis zostały zwolnione.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (12)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • refo 21-08-2017, 20:51:
Wybryk agencji obsługującej markę Tiger - JWT niestety nie był przypadkowy i nie wydarzył się, bo ktoś nadzorujący akurat odwrócił głowę lub przymknął oko. Szefowa tej agencji (Beata Turlejska-Zduńczyk) z własnej woli i bez przymusu daje poznać swój światopogląd w mediach społecznościowych, z którego jasno wynika, że posty na Instagramie Tigera były świadome i zgodne z "poczuciem humoru" tej pani. Tymczasem bardzo wielu Polaków (sądząc po ostatnich wynikach wyborów) takowych nie podziela. Pomijając zresztą to - trzeba umieć oddzielać życie prywatne od zawodowego i nie uprawiać swojej polityki na polu nieswojego biznesu, bo to bardzo nieprofesjonalne.
  • roxi 16-08-2017, 19:58:
Fakt popełnili błąd ale to nie znaczy że nie można im wybaczyć...
  • cegla 16-08-2017, 12:11:
Długo jeszcze ta sprawa będzie wałkowana? Już i tak zrobili więcej niż musieli...

Zobacz wszystkie komentarze (12)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 476) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH