Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Tiger: Nie widzimy możliwości kontynuowania komunikacji w dotychczasowym formacie

Po medialnej burzy wokół kampanii marki Tiger na Instagramie, zdecydowano się na usunięcie profilu na tym portalu, a także na Twiterze. W uzasadnieniu napisano: "Nie widzimy możliwości kontynuowania komunikacji w dotychczasowym formacie".

Tiger: Nie widzimy możliwości kontynuowania komunikacji w dotychczasowym formacie
fot. Instagram

Pozostałe wpisy zostały usunięte - zarówno na Instagramie, jak i na Twitterze. Tym samym jest to koniec kampanii polegającej na kartkach z kalendarza.

1 sierpnia na Instagramie na profilu marki napoju Tiger z portfolio Maspex Wadowice opublikowano grafikę z wyciągniętym środkowym palcem z zawiniętą na nim kokardką. U góry znajduje się napis „1 sierpnia dzień pamięci”, a u dołu dopisek: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!” oraz wizerunek puszki napoju Tiger i tygryska charakterystycznego dla tej marki. Internauci, dziennikarze i influencerzy zarzucali marce, że w skandaliczny sposób nawiązała do obchodów rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.

Maspex Wadowice oficjalnie przeprosił za publikację tego wpisu.

Krzysztof Pawiński prezes Maspeksu wyraził w mediach społecznościowych ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji. Firma przekazała 500 tys. zł w ramach zbiórki „Pomoc dla Powstańców” organizowanej przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej.

Agencja J. Walter Thompson Group Poland, odpowiedzialna za obsługę marki Tiger w social mediach również przeprosiła za przekroczenie granic dobrego smaku. Osoby odpowiedzialne za wpis zostały zwolnione.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maspex RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    Maspex Tiger RSS ALERT    /    kampanie internetowe RSS ALERT    /    Krzysztof Pawiński RSS ALERT

KOMENTARZE (12)

  • o.S.. 2017-08-10 17:20:25
    Nie trzeba żałować i-diotów.
  • polakmały 2017-08-13 15:25:55
    i kierownictwo firmy jest antypolskie i popiera, czyli finansuje chamskie, antypolskie reklamy, to instytucje finansowane z naszych podatków nie powinny promować ich produktów!!! Żadne tanie komentarze właścicieli tu nie wystarczą, bo najważniejsze decyzje podejmuje się wydając pieniądze. Jakoś trudno uwierzyć, że przeznaczając pieniądze na tą skandaliczną reklamę \"biedne kierownictwo\" nie wiedziało co robi i zachowało się jak \"wczoraj urodzone\". Dajcie spokój stare cwaniaki, nie da się \"zjeść ciastko i mieć ciastko\", zatem albo jesteście za albo przeciw Polakom i Polsce - zdecydujcie się!!!
  • koza 2017-08-14 09:42:52
    Moim zdaniem burza wokół postu tigera to nadinterpretacja. Wątpie, że firma o tak dużych udziałach na polskim rynku chciałaby się bawić w takie o, to nieprzygotowanie i nieprzemyslenie reklam. Uważam rónwież, że sprawa jest rozdmuchiwana niepotrzebnie.
  • Maria 2017-08-14 15:29:03
    Decyzja dobra, ale ten cały hejt naszego społeczeństwa na Maspex jest przesadzony. Chyba każdy zasługuje na drugą szansę.
  • ewelina 2017-08-14 15:34:02
    Ok, ich decyzja, ale ja uważam, że burza wkrótce ucichnie... Afera wyszła z powodu czyjegoś błedu, ile można o tym gadać....

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.235.4.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.