Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tiger: Nie widzimy możliwości kontynuowania komunikacji w dotychczasowym formacie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-08-2017, 15:29
Tiger: Nie widzimy możliwości kontynuowania komunikacji w dotychczasowym formacie
fot. Instagram

Po medialnej burzy wokół kampanii marki Tiger na Instagramie, zdecydowano się na usunięcie profilu na tym portalu, a także na Twiterze. W uzasadnieniu napisano: "Nie widzimy możliwości kontynuowania komunikacji w dotychczasowym formacie".

Pozostałe wpisy zostały usunięte - zarówno na Instagramie, jak i na Twitterze. Tym samym jest to koniec kampanii polegającej na kartkach z kalendarza.

1 sierpnia na Instagramie na profilu marki napoju Tiger z portfolio Maspex Wadowice opublikowano grafikę z wyciągniętym środkowym palcem z zawiniętą na nim kokardką. U góry znajduje się napis „1 sierpnia dzień pamięci”, a u dołu dopisek: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!” oraz wizerunek puszki napoju Tiger i tygryska charakterystycznego dla tej marki. Internauci, dziennikarze i influencerzy zarzucali marce, że w skandaliczny sposób nawiązała do obchodów rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.

Maspex Wadowice oficjalnie przeprosił za publikację tego wpisu.

Krzysztof Pawiński prezes Maspeksu wyraził w mediach społecznościowych ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji. Firma przekazała 500 tys. zł w ramach zbiórki „Pomoc dla Powstańców” organizowanej przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej.

Agencja J. Walter Thompson Group Poland, odpowiedzialna za obsługę marki Tiger w social mediach również przeprosiła za przekroczenie granic dobrego smaku. Osoby odpowiedzialne za wpis zostały zwolnione.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (12)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • refo 21-08-2017, 20:51:
Wybryk agencji obsługującej markę Tiger - JWT niestety nie był przypadkowy i nie wydarzył się, bo ktoś nadzorujący akurat odwrócił głowę lub przymknął oko. Szefowa tej agencji (Beata Turlejska-Zduńczyk) z własnej woli i bez przymusu daje poznać swój światopogląd w mediach społecznościowych, z którego jasno wynika, że posty na Instagramie Tigera były świadome i zgodne z "poczuciem humoru" tej pani. Tymczasem bardzo wielu Polaków (sądząc po ostatnich wynikach wyborów) takowych nie podziela. Pomijając zresztą to - trzeba umieć oddzielać życie prywatne od zawodowego i nie uprawiać swojej polityki na polu nieswojego biznesu, bo to bardzo nieprofesjonalne.
  • roxi 16-08-2017, 19:58:
Fakt popełnili błąd ale to nie znaczy że nie można im wybaczyć...
  • cegla 16-08-2017, 12:11:
Długo jeszcze ta sprawa będzie wałkowana? Już i tak zrobili więcej niż musieli...

Zobacz wszystkie komentarze (12)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.