Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tiger rusza z ostrą promocją w internecie

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 05-12-2013, 11:24

Marka Tiger wprowadza projekt internetowy - "Game is not over". Idea projektu polega na uruchomieniu specjalnej platformy, na której dostępne będą trzy gry opracowane w wyjątkowej stylistyce automatów do gier z lat 80., które cieszyły się wtedy ogromną popularnością.

Gry nawiązują do różnych sytuacji, w których młodzi ludzie piją Tigera oraz sposobu, w jaki spędzają swój wolny czas. Na platformie widoczna jest puszka, która, wraz z ilością wypitych wirtualnie Tigerów, stopniowo ulega rozpikselowaniu, dzięki czemu nawiązuje graficznie do stylistyki bohaterów oraz automatów do gier sprzed lat.

Od rozpoczęcia, przez cały czas trwania projektu - będzie on promowany poprzez kampanię internetową, realizowaną na najpopularniejszych portalach (między innymi: YouTube, Filmweb, NK).

Agencja zewnętrzna odpowiedzialna za przygotowanie gry: 180hearbeats + JUNG v. MATT. Dom mediowy: Codemedia SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH