Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tiger wrócił z reklamą oraz kodeksem zachowań w social media

  • Autor: portalspozywczy.pl/Wirtualnemedia
  • Data: 15-03-2018, 07:59
Tiger wrócił z reklamą oraz kodeksem zachowań w social media
kard z reklamy

Marka Tiger wróciła do mediów z nową reklamą nawiązującą do popełniania błędów. Zaprezentowała także swój własny kodeks zachowań w social media.

Nowy spot Tigera opowiada o ludziach, którzy realizują swoje pasje, zaliczając przy tym wiele błędów. W reklamie pojawiają się serie nieudanych akrobacji, manewrów i upadków. Lektor wskazuje jednak - "mówmy o nich, oglądajmy ich, bo nigdy nie wiemy, kiedy miliony błędów zamienią w jedno epickie zwycięstwo". Spot wieńczy spektakularny sukces, gdy motocykliście udaje się stanąć na motorze podczas jazdy i znane z wcześniejszej komunikacji marki hasło "Power is back".

Oprócz nowej reklamy marka opublikowała na swoim profilu społecznościowym również "Kodeks Tygrysa" o następującej treści:

"1. MAMY DYSTANS I DUŻO SIĘ UŚMIECHAMY. UŚMIECH SPRAWIA, ŻE ŚWIAT JEST LEPSZYM MIEJSCEM. TAKO RZECZE WUJEK TYGRYS.

2. WIADOMO, ŻE U MNIE NA PROFILU BEZ NAPINKI, ALE NIE UŻYWAMY WULGARYZMÓW, BO TO NIEŁADNIE.

3. NIE SPAMUJEMY. SPAM NIE JEST FAJNY. AUTOTJUN W RAPSACH TEŻ NIE JEST FAJNY. NO MOŻE CZASEM JEST FAJNY (AUTOTJUN, NIE SPAM), ALE OBECNIE JEST GO ZDECYDOWANIE ZA DUŻO.

4. JA ROZMAWIAM Z WAMI CAPSLOCKIEM I WAS TEŻ DO TEGO ZACHĘCAM, BO CAPSLOCK JEST EKSTRA. NO, ALE NIE MUSICIE, NIC WAM PRZECIEŻ NIE ZROBIĘ. CHYBA.

5. SZANUJEMY ZDANIE INNYCH LUDZI, BO WOLTER MĄDRZE MÓWIŁ, ŻE MOŻNA SIĘ NIE ZGADZAĆ, ALE TRZEBA RESPEKTOWAĆ PRAWO INNYCH DO POSIADANIA ODRĘBNEJ OPINII #TYGRYSFILOZOF

6. U MNIE NIE WOJUJEMY ZE SOBĄ NA KOMENTARZE. WOJOWAĆ MOŻEMY NA MELANŻACH NA PARKIECIE. TAK. JESTEM KRÓLEM TAŃCA.

7. DOBRE PANCZLAJNY ZAWSZE CENIĘ, ALE KULTURA JĘZYKA OBOWIĄZUJE I NIE WYZYWAMY INNYCH.

8. NIE ROZMAWIAMY O POLITYCE, BO TO MAŁO CIEKAWE I NIE OD TEGO JEST TEN PROFIL.

9. NIE ROZMAWIAMY NA TEMAT INNYCH PRODUKTÓW FIRMY MASPEX. TO JEST MÓJ PROFIL. BARDZO MÓJ. WRĘCZ NAJMOJSZY.

10. JEŚLI CHCECIE WIEDZIEĆ, CO MOJA EKIPA ZROBIŁA NA RZECZ POWSTAŃCÓW, TO PISZCIE NA PRIV, O WSZYSTKIM WAM KULTURALNIE OPOWIEM."

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 524) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH