Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Tymbark docenił potencjał polskiego YouTube

W grupie 15-24 latków klasyczne kanały telewizyjne zdecydowanie przegrywają z YouTube. Jak wynika z najnowszych badań, to społecznościowa platforma video jest najchętniej oglądanym medium wśród wspomnianej grupy. Młodzi konsumenci wybierają nowe formy reklamy i świadomie się w nie angażują. Ten wyraźny trend stanowi dobrą okazję dla marek do kreatywnego i skutecznego zaprezentowania swoich produktów.

Tymbark docenił potencjał polskiego YouTube
fot. materiały prasowe

Przykładem YouTubowego sukcesu jest Studio Tymbark, które w ciągu kilkunastu miesięcy od uruchomienia zyskało ponad 235 tys. subskrypcji, stając się największym kanałem markowym w polskim YouTube (dane z YouTube Analytics kanału).

Komunikacja do osób młodych jest wymagająca i to z kilku powodów. Młodzi są nie tylko odporni na tradycyjny przekaz reklamowy, ale stanowią też duży odsetek wśród konsumentów blokujących reklamy online, w ogólnej liczbie 7,6 mln Polaków korzystających z systemu AdBlock. Młodzi Polacy odchodzą od tradycyjnych form przekazu jak TV czy radio. Już w 2014 zasięg video online w tej grupie przewyższył zasięg TV i aktualnie wynosi 94%.  Jednocześnie młodzi są bardzo selektywni w konsumpcji treści online, ponieważ mają do nich nieograniczony dostęp. Zamiast treści od marek wybierają te tworzone przez ich idoli, osoby podobne do nich. I to z nimi spędzają większość czasu w sieci.

Ten trend skutecznie wykorzystała marka Tymbark podejmując współpracę z TalentMedia – wiodącą agencją videomarketingu. Wiosną 2016 roku producent popularnych soków i napojów wystartował z projektem własnego kanału na YouTube pod nazwą Studio Tymbark. Format połączył w sobie najlepsze elementy klasycznego telewizyjnego show z twórczością popularnych YouTuberów jak SKKF, JDabrowsky i Banshee. Idea kanału i jego treści zostały podyktowane strategią marki. Twórcy Studia starali się oddać wartości Tymbarku stawiając przede wszystkim na przyjaźń, humor i rozrywkę, z którymi konsumenci od lat kojarzą znane i lubiane napoje. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tymbark RSS ALERT    /    promocja RSS ALERT    /    YouTube RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.229.89
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.