Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tymbark docenił potencjał polskiego YouTube

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-09-2017, 13:35
Tymbark docenił potencjał polskiego YouTube
fot. materiały prasowe

W grupie 15-24 latków klasyczne kanały telewizyjne zdecydowanie przegrywają z YouTube. Jak wynika z najnowszych badań, to społecznościowa platforma video jest najchętniej oglądanym medium wśród wspomnianej grupy. Młodzi konsumenci wybierają nowe formy reklamy i świadomie się w nie angażują. Ten wyraźny trend stanowi dobrą okazję dla marek do kreatywnego i skutecznego zaprezentowania swoich produktów.

Przykładem YouTubowego sukcesu jest Studio Tymbark, które w ciągu kilkunastu miesięcy od uruchomienia zyskało ponad 235 tys. subskrypcji, stając się największym kanałem markowym w polskim YouTube (dane z YouTube Analytics kanału).

Komunikacja do osób młodych jest wymagająca i to z kilku powodów. Młodzi są nie tylko odporni na tradycyjny przekaz reklamowy, ale stanowią też duży odsetek wśród konsumentów blokujących reklamy online, w ogólnej liczbie 7,6 mln Polaków korzystających z systemu AdBlock. Młodzi Polacy odchodzą od tradycyjnych form przekazu jak TV czy radio. Już w 2014 zasięg video online w tej grupie przewyższył zasięg TV i aktualnie wynosi 94%.  Jednocześnie młodzi są bardzo selektywni w konsumpcji treści online, ponieważ mają do nich nieograniczony dostęp. Zamiast treści od marek wybierają te tworzone przez ich idoli, osoby podobne do nich. I to z nimi spędzają większość czasu w sieci.

Ten trend skutecznie wykorzystała marka Tymbark podejmując współpracę z TalentMedia – wiodącą agencją videomarketingu. Wiosną 2016 roku producent popularnych soków i napojów wystartował z projektem własnego kanału na YouTube pod nazwą Studio Tymbark. Format połączył w sobie najlepsze elementy klasycznego telewizyjnego show z twórczością popularnych YouTuberów jak SKKF, JDabrowsky i Banshee. Idea kanału i jego treści zostały podyktowane strategią marki. Twórcy Studia starali się oddać wartości Tymbarku stawiając przede wszystkim na przyjaźń, humor i rozrywkę, z którymi konsumenci od lat kojarzą znane i lubiane napoje. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH