Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tymbark inwestuje we własny program na YouTube

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 07-04-2016, 11:42
Tymbark inwestuje we własny program na YouTube
fot. materiały prasowe

Marka Tymbark postanowiła stworzyć Studio Tymbark, do którego zaproszono topowych vlogerów. To pierwszy w Polsce cotygodniowy program marki napojowej na własnym kanale YouTube.

Team Tymbarku to troje vlogerów (SKKF, JDabrawsky i Banshee) oraz zapraszani goście specjalni. Program będzie interaktywny i widzowie będą mieć na niego wpływ.  

W kampanii biorą udział partnerzy sieci TalentMedia. Grupa odpowiada m.in. za strategie komunikacji na YouTube, kreację i produkcję kontentu oraz zakup i optymalizację mediów.

Marka Tymbark jest liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. W jej portfolio znajdują się m.in.: owocowe i warzywne soki 100 proc., soki 100 proc. dla dzieci, egzotyczna linia Owoce Świata, a także nektary, napoje i koktajle owocowe Fruktajl oraz soki marchewkowo-owocowe Vitamini. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH