REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Uczestnicy kampanii „Wyzwanie smaku" wybrali Pepsi

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 13-09-2013, 19:15
Uczestnicy kampanii „Wyzwanie smaku

W kampanii „Wyzwanie Smaku" wzięło udział 85.000 Polaków, z czego 64 proc. wybrało smak Pepsi. To zdecydowanie więcej niż w innych krajach, w których Pepsi organizowała podobną zabawę.

REKLAMA

Test - zabawa pozwalał na porównanie dwóch najczęściej kupowanych napojów typu cola i wybranie, który z nich lepiej smakuje. Uczestnik testu otrzymywał do spróbowania dwa napoje w nieoznaczonych, przezroczystych kubkach i sam wybierał bardziej odpowiadający mu smak. Dopiero wtedy dowiadywał się, którą markę wybrał.

Kampania Pepsi prowadzona była od początku lipca do początku września w kilkudziesięciu lokalizacjach w całej Polsce.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 546) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH