REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Zarząd Fruit Ocean komentuje spór z firmą Zbyszko

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 17-03-2014, 15:16
UOKiK zbada sprawę firm Zbyszko i Fruit Ocean?
fot. Fruit Ocean

Usunięcie napojów ze sklepów, zmiana opakowania i hasła reklamowego lub proces sądowy - to najważniejsze wnioski z jakimi wystąpiła spółka Fruit Ocean do Zbyszko Company po tym jak stwierdziła, że napoje tej ostatniej - Roko łamią zapisy prawa handlowego i uczciwej konkurencji.

REKLAMA

- Po konsultacjach z kancelariami prawnymi uznaliśmy działanie Zbyszko Company za czyn nieuczciwej konkurencji i ewidentne podrobienie naszego produktu o nazwie Clic. Uważamy, że takie działania Zbyszko narażają naszą spółkę na straty. Obecnie analizujemy wysokość strat i szacujemy kilka milionów - podkreśla Marek Kołtonik, prezes Fruit Ocean.

Wprowadzenie do sprzedaży napojów funkcjonalnych Roko w marcu br. uznane zostało przez Fruit Ocean za naruszenie własności intelektualnej ich produktu Clic. Działanie to jest niezgodne z zapisami umów z dużymi sieciami handlowymi. I do nich właśnie poszkodowana firma zamierza wysłać pisma informujące o łamaniu prawa handlowego przez napoje Zbyszko.

- Pisma trafią do największych sieci handlowych, m.in : Auchan, Carrefour, Żabka, Tesco, Biedronka - podkreśla prezes Fruit Ocean.

Prawnicy Fruit Ocean są przekonani, że firma Zbyszko "wykorzystała rozwiązania opracowane i zastosowane prze spółkę w napojach funkcjonalnych Clic bez poniesienia nakładów w celu stworzenia własnych rozwiązań, co stanowi zachowanie sprzeczne z dobrymi obyczajami i narusza interes gospodarczy spółki''.

- Oczekujemy na stanowisko drugiej strony. Jeśli tego nie zrobi, spotkamy się w sądzie. Jednocześnie skierowaliśmy pismo do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta z prośbą o zbadanie działania Zbyszko Company - deklaruje prezes Fruit Ocean.

Czytaj także: Dyrektor Zbyszko odpiera zarzuty Fruit Ocean: Marka chce się tanio wypromować 

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • xvc 24-03-2014, 14:34:
Próbuja za "darmochę" zaistniec w mediach.... Malo kto kojarzy tą firmę (chociaż soki maja dobre)...
  • nmkai 24-03-2014, 13:33:
Jeszcze Ustroniankę niech podadzą bo wprowadza napoje funkcjonalne... a później Venga, a później DrWitt ze swoimi napojami funkcjonalnymi "równowaga", "odporność", "witalność"... śmieszni są ci Panowe z Fruit Ocean
  • kpdkejd 24-03-2014, 13:27:
Panowie z Fruit Ocean pewnie wkurzyli się, bo Zbyszko jak walec przejedzie po ich maszynce do zarabiania pieniędzy. CLIC ok 2,49zł w promocjach za buteleczkę 369ml a Roko w promocjach 1,49-1,99 za 400ml. Podobieństw w produktach nie widzę. Można przyczepić się jedynie do podobnego hasła reklamowego... na moje powinni zabrać się do roboty i zacząć walczyć o rynek na rynku, a nie po sądach.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH