Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Napoje

USA: Spożycie wód butelkowanych wreszcie wyższe od napojów gazowanych. Zobacz 3 najważniejsze trendy

Według danych firmy Beverage Marketing Corporation, po latach stałego wzrostu spożycia wody w Stanach Zjednoczonych, wreszcie przewyższyło spożycie napojów gazowanych. Tym samym wody stały się największą kategorią napojów w USA.

USA: Spożycie wód butelkowanych wreszcie wyższe od napojów gazowanych. Zobacz 3 najważniejsze trendy
fot. shutterstock.com

Autor: www.portalspozywczy.pl / beveragedaily.com
Data: 04-07-2017, 15:56

Sprzedaż wolumenowa wód butelkowanych w USA w 2016 r. wyniosła 12,8 mld litrów - o 9% więcej niż rok wcześniej, co przekłada się na około 39 galonów na mieszkańca. To tylko nieco więcej niż 38,5 galonów napojów gazowanych napojów bezalkoholowych wypitych przeciętnie w tym samym roku.

Analitycy nie spodziewają się spowolnienia na rynku wód butelkowanych w USA - wręcz przeciwnie - rynek urośnie łącznie o prawie 35% do 2020 r. 

Zdaniem analityków Mintela, najważniejsze trendy, które determinują rozwój kategorii to: wody premium (konsumenci chcą więcej zapłacić za produkt wyjątkowy - trend popularny wśród millenialsów); wody funkcjonalne z dodatkiem substancji korzystnych dla zdrowia (np. ziół, kupowane w aptekach); wody z ciekawą historią czy interesującym procesem wydobycia.

Jak zapewniają analitycy, nawet przy dużej podaży marek na rynku jest miejsce dla innowacji i specjalizacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wody butelkowane RSS ALERT    /    Mintel RSS ALERT    /    wody funkcjonalne RSS ALERT    /    wody premium RSS ALERT    /    rynek wód butelkowanych RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Tina 2017-07-06 18:09:55
    To są dane z USA, a ciekawe jak jest u nas w kraju. Staram się nie dawać dzieciom słodzonych napojów gazowanych, bo zawierają masakrycznie dużo cukru. Kupujemy raczej niegazowaną Cisowiankę i robimy z niej domowe lemoniady albo bezalkoholowe mojito. Zawsze to jakieś urozmaicenie i alternatywa dla czystej wody.
  • Zdziwiona 2017-08-02 14:24:18
    Hm bezalkoholowe mojito hm a butelka podobna do tego z alkoholem ? Jak tak to wksztalca się odruch siegania i potem dziecko będzie sięgać po alkohol ....

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.206.217
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.