Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ustronianka inwestuje i liczy na dwucyfrową dynamikę sprzedaży w 2016 r.

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 09-03-2016, 09:57
Ustronianka inwestuje i liczy na dwucyfrową dynamikę sprzedaży w 2016 r.
Janusz Rubas, wiceprezes w firmie Ustronianka

- Kolejny rok z rzędu zamierzamy konsekwentnie realizować naszą strategię i powiększać udziały rynkowe marki wód Ustronianka. Nasz cel na rok 2016 to osiągnięcie dwucyfrowej dynamiki całościowej sprzedaży firmy – mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Janusz Rubas, wiceprezes w firmie Ustronianka.

Jak przyznaje Janusz Rubas, rok 2015 był bardzo dobrym rokiem dla spółki. - W ujęciu wartościowym zwiększyliśmy sprzedaż naszej strategicznej marki Ustronianka, o blisko 20 proc. Z sukcesem zrealizowaliśmy także zakładane cele w zakresie dystrybucji numerycznej i ważonej brandu, co bezpośrednio wpłynęło na wysoką dynamikę sprzedaży naszej wody. Dzięki temu, rosnąc szybciej niż rynek, zwiększyliśmy udziały Ustronianki w tej kategorii. Dzięki podpisanej umowie z Polskim Związkiem Piłki Nożnej oraz przeprowadzonej w ogólnopolskiej telewizji, kampanii sponsoringowej, wzmocniliśmy wizerunek marki – dodaje wiceprezes spółki.

Jego zdaniem, prognozy na 2016 r. są optymistyczne, zważywszy na to, że Ustronianka to jedyna Oficjalna Woda Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, co ma duże znaczenie w związku z rozpoczynającym się we Francji czerwcowym turniejem EURO 2016, na którym występować będzie nasza piłkarska reprezentacja. - Oczywiście jak zwykle sprzedaż w dużym stopniu będzie uzależniona od aury oraz sytuacji makroekonomicznej, która bezpośrednio wpływa na optymizm zakupowy konsumentów, ale zarówno krajowe jak i światowe prognozy dla rynku wody są bardzo optymistyczne i liczymy, że rok 2016, będzie kolejnym okresem dwucyfrowej dynamiki w tym segmencie rynku – dodaje Janusz Rubas.

W 2016 r. spółce zależy na utrzymaniu wysokiej dynamiki sprzedaży strategicznej marki Ustronianka. - Kolejny rok z rzędu zamierzamy konsekwentnie realizować naszą strategię i powiększać udziały rynkowe Ustronianki. Nasz cel na rok 2016 to osiągnięcie dwucyfrowej dynamiki całościowej sprzedaży firmy. W związku z tym, w bieżącym roku planujemy silne wsparcie marki w mediach ogólnopolskich, gdzie jako Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski, będziemy zachęcać do kibicowania naszej Reprezentacji podczas Mistrzostw. W nadchodzącym sezonie planujemy również wprowadzić na rynek nowe produkty w kilku segmentach, które poprzez swoją innowacyjność mają szanse wykreować na rynku nowe subkategorie.  Nie chcemy jednak na razie zdradzać wszystkich szczegółów – dodaje wiceprezes.

KOMENTARZE: (8)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • miś 12-03-2016, 11:11:
Ustronianka, to jakaś woda ?
  • :-) 11-03-2016, 15:10:
Te wszystkie negatywne komentarze pisane są przez osobę zwolnioną z Ustronianki za nieróbstwo i teraz uzewnętrznia swoją frustrację i fakt, że dłużej nie udało się tej osobie ukrywać swojego lenistwa i kombinatorstwa :-) Brawo Panie Januszu-popieram , lenistwo i bezmyślność trzeba tępić. Znam Pana osobiscie i wiem, że od wielu lat robi Pan bardzo dobrą robotę, nie tylko w Ustroniu, w poprzednich firmach również i może właśnie dlatego co niektórym, jak to już wcześniej ktoś napisał, żal sciska tylną część ciała :-) pozdrawiam i życzę powodzenia Panu i firmie Ustronianka. Tak trzymać!
  • , 11-03-2016, 14:12:
Moderator: Komentarz został usunięty z uwagi na naruszenie regulaminu forum. Prosimy o zachowanie kultury dyskusji!

Zobacz wszystkie komentarze (8)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.