REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ustronianka inwestuje w innowacje i wchodzi w nowe kategorie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 29-03-2016, 18:06
Ustronianka inwestuje w innowacje i wchodzi w nowe kategorie
fot. materiały prasowe Ustronianka

W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Euro 2016 we Francji, Ustronianka – oficjalny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, wprowadza na rynek nowe, innowacyjne produkty.

REKLAMA

Ustronianka Sport z Potasem to pierwsza z sześciu nowych propozycji produktów przygotowanych przez firmę na rok 2016. Nowy produkt stanowi rozszerzenie linii dedykowanej aktywnym konsumentom. Produkt wyróżnia się na półce dzięki ergonomicznej butelce o pojemności 0,7 litra z wygodnym zamknięciem sportcap. Ustronianka to obecnie jedyna Oficjalna Woda Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.

Kolejną nowością jest Ustronianka Isotonic Water - pierwsza na rynku prawdziwa woda izotoniczna, której formuła opracowana została na bazie naturalnej wody mineralnej Ustronianka. Ustronianka Isotonic Water dzięki specjalnej formule, właściwej osmolalności oraz zawartości elektrolitów, witamin i niezbędnych mikroelementów umożliwia kontynuację treningu, bez znaczącego spadku wydolności organizmu. Nowy produkt dostępny w dwóch smakach (lemon i multifruit) w opakowaniu 0,7 litra, i nie zawiera syntetycznych barwników, dzięki czemu stanowi zdrowszą alternatywę dla tradycyjnych napojów izotonicznych.

W nadchodzącym sezonie firma Ustronianka nie zapomina również o najmłodszych konsumentach. To właśnie dla nich została przygotowana nowa linia przecierowych soków owocowych Grapcio Kids z wizerunkami bohaterów kreskówki o przygodach SpongeBoba. To zupełnie nowy segment rynku, w którym Ustronianka nie była do tej pory obecna, ale dzięki przeprowadzonym inwestycjom firma zyskała zupełnie nowe możliwości produkcji. Zaawansowana, aseptyczna technologia pozwala zachować wszystkie naturalne właściwości owoców i gwarantuje najwyższą jakość produktu oraz całkowity brak konserwantów. Linia sokowych produktów Grapcio Kids stanowi naturalne rozszerzenie brandu adresowanego do najmłodszych konsumentów o zupełnie nową kategorię. Nową linię tworzą trzy smaki, które - w zależności od wersji - stanowią smaczne połączenie gęstych soków z marchwi, bananów, kiwi, truskawek i jabłek. Nowe produkty Grapcio Kids jako jedne z niewielu produktów w tej kategorii w naszym kraju, dostępne są w lekkiej i bezpiecznej dla dzieci butelce PET. 

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Klint 18-04-2016, 07:04:
Fajne innowacyjne trzeba spróbować

Zobacz wszystkie komentarze (1)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (32 519) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH