Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ustronianka inwestuje w innowacje i wchodzi w nowe kategorie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 29-03-2016, 18:06
Ustronianka inwestuje w innowacje i wchodzi w nowe kategorie
fot. materiały prasowe Ustronianka

W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Euro 2016 we Francji, Ustronianka – oficjalny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, wprowadza na rynek nowe, innowacyjne produkty.

Ustronianka Sport z Potasem to pierwsza z sześciu nowych propozycji produktów przygotowanych przez firmę na rok 2016. Nowy produkt stanowi rozszerzenie linii dedykowanej aktywnym konsumentom. Produkt wyróżnia się na półce dzięki ergonomicznej butelce o pojemności 0,7 litra z wygodnym zamknięciem sportcap. Ustronianka to obecnie jedyna Oficjalna Woda Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.

Kolejną nowością jest Ustronianka Isotonic Water - pierwsza na rynku prawdziwa woda izotoniczna, której formuła opracowana została na bazie naturalnej wody mineralnej Ustronianka. Ustronianka Isotonic Water dzięki specjalnej formule, właściwej osmolalności oraz zawartości elektrolitów, witamin i niezbędnych mikroelementów umożliwia kontynuację treningu, bez znaczącego spadku wydolności organizmu. Nowy produkt dostępny w dwóch smakach (lemon i multifruit) w opakowaniu 0,7 litra, i nie zawiera syntetycznych barwników, dzięki czemu stanowi zdrowszą alternatywę dla tradycyjnych napojów izotonicznych.

W nadchodzącym sezonie firma Ustronianka nie zapomina również o najmłodszych konsumentach. To właśnie dla nich została przygotowana nowa linia przecierowych soków owocowych Grapcio Kids z wizerunkami bohaterów kreskówki o przygodach SpongeBoba. To zupełnie nowy segment rynku, w którym Ustronianka nie była do tej pory obecna, ale dzięki przeprowadzonym inwestycjom firma zyskała zupełnie nowe możliwości produkcji. Zaawansowana, aseptyczna technologia pozwala zachować wszystkie naturalne właściwości owoców i gwarantuje najwyższą jakość produktu oraz całkowity brak konserwantów. Linia sokowych produktów Grapcio Kids stanowi naturalne rozszerzenie brandu adresowanego do najmłodszych konsumentów o zupełnie nową kategorię. Nową linię tworzą trzy smaki, które - w zależności od wersji - stanowią smaczne połączenie gęstych soków z marchwi, bananów, kiwi, truskawek i jabłek. Nowe produkty Grapcio Kids jako jedne z niewielu produktów w tej kategorii w naszym kraju, dostępne są w lekkiej i bezpiecznej dla dzieci butelce PET. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Klint 18-04-2016, 07:04:
Fajne innowacyjne trzeba spróbować

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 809) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.