Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ustronianka Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski do końca 2022 roku

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-03-2018, 11:39
Ustronianka Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski do końca 2022 roku
fot. materiały prasowe

Polski Związek Piłki Nożnej oraz firma Ustronianka poinformowały o przedłużeniu umowy sponsorskiej, na mocy której producent wody mineralnej pozostanie Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski oraz Reprezentacji U-21 do końca 2022 roku.

- Od czterech lat wspieramy piłkę nożną. Inwestycja w Reprezentację Polski to „celny strzał”, dlatego podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu współpracy. Jesteśmy dumni, że w dalszym ciągu możemy towarzyszyć piłkarzom w wydarzeniach sportowych mówi Michał Bożek – właściciel firmy.

W ramach umowy Ustronianka będzie posiadała prawo do posługiwania się tytułem  „Oficjalny Partner Reprezentacji Polski” oraz „Oficjalny Partner Reprezentacji Polski U-21” a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji. Logotyp firmy będzie także obecny na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej oraz U-21 rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Woda Ustronianka będzie jedyną „Oficjalną wodą reprezentacji Polski”. Butelki z wodą będą eksponowane na stołach podczas oficjalnych konferencji prasowych reprezentacji.

Woda i sport kojarzą się ze zdrowiem. Strategia marketingowa oparta na sponsoringu naszej Reprezentacji przynosi Ustroniance wymierne korzyści – wzmacnia wizerunek firmy i pomaga docierać do szerszej grupy klientów. To dla nas ogromny zaszczyt, że możemy wspierać Kadrę Narodową, która osiąga coraz lepsze wyniki komentuje podpisanie umowy Janusz Rubas – wiceprezes firmy Ustronianka. 

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z przedłużenia umowy sponsoringowej z naszym kolejnym, sprawdzonym partnerem. Cieszymy się, że polskie firmy, w tym również te rodzinne z wielkimi tradycjami, dostrzegają wartość marketingową, jaką wnosi sponsoring Reprezentacji Polski. Jesteśmy przekonani, że sponsorowanie drużyny narodowej przyniesie Ustroniance wiele korzyści, które przełożą się na dalszy dynamiczny rozwój firmy – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (8 648) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane