Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ustronianka: Polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-11-2015, 14:40
Ustronianka: Polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi
Janusz Rubas, dyrektor handlowy w firmie Ustronianka. Fot. materiały prasowe

Polacy to inteligentni konsumenci, którzy poświęcają wiele uwagi jakości kupowanych produktów. Preferują zdrowe, bogate w witaminy, naturalne wody, napoje i soki, które nie zawierają konserwantów, czy jakichkolwiek syntetycznych barwników. Warto podkreślić, że cena, choć nadal bardzo istotna, przestaje być wyłącznym motywatorem zakupu danego produktu – ocenia Janusz Rubas, dyrektor handlowy w firmie Ustronianka.

Jego zdaniem, konsumenci w Polsce chętnie sięgają po nowości. Są otwarci na nowe smaki i doceniają ciekawe opakowania.

- W ostatnim czasie można zaobserwować również zdecydowanie wyższe zainteresowanie zdrowymi produktami, które korzystnie wpływają na funkcjonowanie organizmu. Wiąże się to ze zmianą świadomości i trybu życia Polaków, którzy chętniej dbają o zdrowie i coraz częściej aktywnie spędzają wolny czas. W związku z tym, ze względu na swe prozdrowotne właściwości, coraz większym zainteresowaniem cieszą się produkty bez konserwantów, stanowiące zdrową alternatywę dla tradycyjnych napojów – mówi Janusz Rubas.

W tym kontekście, podstawowym wyzwaniem dla branży wody i napojów jest zaspokojenie potrzeb oraz rosnących wymagań współczesnych konsumentów, którzy posiadają jasno sprecyzowane oczekiwania, względem poszczególnych kategorii produktów.

- Niezależnie od segmentu, produkty coraz precyzyjniej odpowiadają określonym potrzebom poszczególnych grup konsumentów, co w efekcie może prowadzić do dużego rozdrobnienia portfolio i powodować pewne niedogodności, z którymi zarówno producenci jak i detaliści będą musieli sobie poradzić – zwraca uwagę nasz rozmówca.  

Zapewnia, że Ustronianka obecnie pracuje nad kilkoma nowymi projektami, które w perspektywie kolejnych miesięcy powinny pojawić się na rynku. - Będą to innowacje, wykraczające poza ramy przypisane poszczególnym kategoriom produktów dostępnych obecnie w sklepach - mówi.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 733) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH