REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ustronianka: Polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 03-11-2015, 14:40
Ustronianka: Polscy konsumenci są coraz bardziej świadomi
Janusz Rubas, dyrektor handlowy w firmie Ustronianka. Fot. materiały prasowe

Polacy to inteligentni konsumenci, którzy poświęcają wiele uwagi jakości kupowanych produktów. Preferują zdrowe, bogate w witaminy, naturalne wody, napoje i soki, które nie zawierają konserwantów, czy jakichkolwiek syntetycznych barwników. Warto podkreślić, że cena, choć nadal bardzo istotna, przestaje być wyłącznym motywatorem zakupu danego produktu – ocenia Janusz Rubas, dyrektor handlowy w firmie Ustronianka.

REKLAMA

Jego zdaniem, konsumenci w Polsce chętnie sięgają po nowości. Są otwarci na nowe smaki i doceniają ciekawe opakowania.

- W ostatnim czasie można zaobserwować również zdecydowanie wyższe zainteresowanie zdrowymi produktami, które korzystnie wpływają na funkcjonowanie organizmu. Wiąże się to ze zmianą świadomości i trybu życia Polaków, którzy chętniej dbają o zdrowie i coraz częściej aktywnie spędzają wolny czas. W związku z tym, ze względu na swe prozdrowotne właściwości, coraz większym zainteresowaniem cieszą się produkty bez konserwantów, stanowiące zdrową alternatywę dla tradycyjnych napojów – mówi Janusz Rubas.

W tym kontekście, podstawowym wyzwaniem dla branży wody i napojów jest zaspokojenie potrzeb oraz rosnących wymagań współczesnych konsumentów, którzy posiadają jasno sprecyzowane oczekiwania, względem poszczególnych kategorii produktów.

- Niezależnie od segmentu, produkty coraz precyzyjniej odpowiadają określonym potrzebom poszczególnych grup konsumentów, co w efekcie może prowadzić do dużego rozdrobnienia portfolio i powodować pewne niedogodności, z którymi zarówno producenci jak i detaliści będą musieli sobie poradzić – zwraca uwagę nasz rozmówca.  

Zapewnia, że Ustronianka obecnie pracuje nad kilkoma nowymi projektami, które w perspektywie kolejnych miesięcy powinny pojawić się na rynku. - Będą to innowacje, wykraczające poza ramy przypisane poszczególnym kategoriom produktów dostępnych obecnie w sklepach - mówi.

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH