Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ustronianka inwestuje w technologię aseptyczną

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 17-07-2014, 12:46
Ustronianka stawia na technologię aseptyczną
Janusz Rubas, dyrektor handlowy w firmie Ustronianka

- Przeprowadzone analizy wykazały, że inwestycja w technologię aseptyczną to właściwy kierunek, który dał wyraźny impuls do rozwoju przedsiębiorstwa. Pozyskane kontrakty oraz rozwój brandowych produktów z portfolio naszej firmy, szczególnie w segmencie napojów dla dzieci, uzasadnia zakup drugiej linii aseptycznej, która pozwoli na realizację kolejnych projektów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Janusz Rubas, dyrektor handlowy w firmie Ustronianka.

Jego zdaniem, zmieniające się oczekiwania konsumentów wymagają ciągłego udoskonalania produktów oraz procesów, które mają wpływ na jakość i optymalizację produkcji. - Chcąc sprostać stawianym wymaganiom oraz rynkowym trendom, nasza firma w 2012 roku zainwestowała w linię służącą do produkcji napojów w najbardziej obecnie zaawansowanej - aseptycznej technologii. Dzięki tej inwestycji zyskaliśmy możliwość produkcji najwyższej jakości, w pełni naturalnych napojów z sokiem owocowym bez konserwantów, które stanowią najlepszą odpowiedź na oczekiwania rynku. Z optymizmem patrzymy w przyszłość, gdyż nowoczesne możliwości produkcji otworzyły przed naszą firmą zupełnie nowe perspektywy i segmenty rynku, które do niedawna były dla nas niedostępne - komentuje Janusz Rubas.

Inwestycje w aseptyczny rozlew nie należą do najtańszych. - Inwestycja w linie produkcyjną pociąga za sobą kolejne inwestycje mające na celu dostosowanie zakładu i laboratorium do specyficznych wymogów związanych z odpowiednim systemem magazynowania i logistyki produktu. W zależności od wyboru producenta oraz poszczególnych rozwiązań, koszt inwestycji niejednokrotnie przekracza kwotę kilkudziesięciu milionów złotych - dodaje Rubas.

Jak podkreśla dyrektor Ustronianki, aseptyka wydaje się kierunkiem stałym, i najbardziej perspektywicznym w zdecydowanie dłuższym, niż chwilowy, okresie czasu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • III 22-07-2014, 09:04:
Poprawcie literówkę w tytule.. skoro chodzi o technologię aseptyczną... :)
  • dsfz 21-07-2014, 10:03:
No bo markety to takie coś "nowoczesnego".... szkoda komentować, wiadomo skąd to przyszło,a im zawsze się wydaje że mają wszystko naj:(
  • Laik 17-07-2014, 17:27:
Dziękuję za informację.
A tak na marginesie to ten świat chyba stanął na głowie. Sklep pozostanie sklepem, niezależnie od tego jaką będzie miał powierzchnię, ale... żeby nazywać go kanałem nowoczesnym to już jest jakaś tragikomiczna nowomowa.

Zobacz wszystkie komentarze (6)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 458) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH