REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Ustronianka zapowiada zwiększenie sprzedaży i inwestycje. Nie wyklucza akwizycji

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-02-2017, 15:28
Ustronianka zapowiada zwiększenie sprzedaży i inwestycje. Nie wyklucza akwizycji
Janusz Rubas, wiceprezes zarządu, Ustronianka

Ustronianka ma ambitne plany rozwoju na 2017 rok. Chce nie tylko rosnąć szybciej niż rynek, czyli dwucyfrowo, czy poszerzać portfolio produktów. - W planach na ten rok mamy inwestycje dotyczące linii technologicznych, nie wykluczam również akwizycji - podkreśla Janusz Rubas, wiceprezes zarządu, Ustronianka Sp. z o.o.

REKLAMA

Jak wskazuje Janusz Rubas, wartość polskiego rynku napojów bezalkoholowych szacowana jest na ponad 22 mld zł. - W porównaniu do rynków Europy Zachodniej ma spory potencjał do rozwoju, w perspektywie wieloletniej na pewno będzie rósł. Na co wpłynie chociażby dążenie konsumentów do zdrowego stylu życia - dodaje.

ZYSKI ZE ZDROWIA

Zdaniem wiceprezesa Ustronianki, ubiegły rok nie był dla branży zbyt sprzyjający - wpływ na to miało chłodniejsze niż w poprzednim roku lato. Segment napojów gazowanych zanotował spadek o 0,2 proc. a napojów niegazowanych o 0,8 proc. Wzrosła jedynie sprzedaż wody - o 5 procent.

- Jeżeli chodzi o Ustroniankę, to w kategorii wody odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o 15 proc., na pewno złożyły się na to dobre wyniki reprezentacji Polski, której jesteśmy oficjalnym sponsorem - komentuje Janusz Rubas.

- Szacuje się, że w bieżącym roku rynek jako całość wzrośnie o około 7 proc. Ustronianka ma większe ambicje, mamy zamiar podnieść naszą sprzedaż o wartość dwucyfrową - dodaje.

Jak podkreśla wiceprezes Ustronianki, w najbliższych latach w dalszym ciągu wzrastać będzie zainteresowanie produktami mającymi korzystny wpływ na zdrowie, które wspomagają organizm m.in. w walce z chorobami cywilizacyjnymi. - Rynek będzie zmieniał się zgodnie z preferencjami konsumentów, którzy coraz częściej będą poszukiwać funkcjonalnych składników, stanowiących wartość dodaną dla codziennych produktów - mówi.

Podkreśla, że spółka od lat konsekwentnie buduje naszą pozycję w segmencie wód i napojów funkcjonalnych. - Sukces wód funkcjonalnych Ustronianki, zawierających jod, potas, czy magnez, oraz aseptycznych, funkcjonalnych napojów Ustronianka Plus, na bazie wody mineralnej z dodatkiem naturalnego owocowego soku, zawierających witaminy, żeń-szeń, L-Karnitynę, aloes i cynk, wyraźnie wskazują, że dobrze odczytujemy oczekiwania rynku. Stale inwestujemy również w rozwój technologii aseptycznej, która gwarantuje najwyższą jakość, bezpieczeństwo i naturalność produktów - komentuje Janusz Rubas.

Zapowiada, że Ustronianka już w marcu zaprezentuje nowości - będą to na pewno produkty spełniające prozdrowotne oczekiwania konsumentów, również tych najmłodszych.

INWESTYCJE, AKWIZYCJE

Jak podkreśla wiceprezes, 2016 był to rok ciężkiej pracy w budowaniu marki, pozycji na rynku i tworzeniu nowych produktów. - Był dla Ustronianki rekordowy jeżeli chodzi o sprzedaż naszej wody, która wzrosła o 15 proc. W tym roku mamy zamiar podtrzymać tę dynamikę - dodaje.

Z większych ubiegłorocznych inwestycji warto wymienić chociażby budowę nowego magazynu w Białej Prudnickiej, gdzie znajduje się główny zakład Ustronianki. Inwestycja ta podwoiła możliwości magazynowania.

- W planach na ten rok mamy inwestycje dotyczące linii technologicznych, nie wykluczam również akwizycji - podkreśla Janusz Rubas, wiceprezes zarządu, Ustronianka Sp. z o.o.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • AZZA 21-03-2017, 12:02:
Zgadzam się bez ludzi to klapa Dobrze że wybudowali nowy magazyn HI HI
Panie Prezesie gdzie na północy Polski można kupić waszą wodę Uważam ją za jedna z lepszych Ale bez ludzi to niestety klapa
  • Marek Wiśniewski 09-03-2017, 18:36:
Nowe produkty, nowe linie, po co to wszystko jak nie macie ludzi żeby to sprzedawali.
  • Goral 04-03-2017, 16:07:
Zacznij dbać o ludzi bo nie długo nie będziesz miał nikogo aby cokolwiek ci sprzedawał !

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH