Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ustronianka zapowiada zwiększenie sprzedaży i inwestycje. Nie wyklucza akwizycji

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-02-2017, 15:28
Ustronianka zapowiada zwiększenie sprzedaży i inwestycje. Nie wyklucza akwizycji
Janusz Rubas, wiceprezes zarządu, Ustronianka

Ustronianka ma ambitne plany rozwoju na 2017 rok. Chce nie tylko rosnąć szybciej niż rynek, czyli dwucyfrowo, czy poszerzać portfolio produktów. - W planach na ten rok mamy inwestycje dotyczące linii technologicznych, nie wykluczam również akwizycji - podkreśla Janusz Rubas, wiceprezes zarządu, Ustronianka Sp. z o.o.

Jak wskazuje Janusz Rubas, wartość polskiego rynku napojów bezalkoholowych szacowana jest na ponad 22 mld zł. - W porównaniu do rynków Europy Zachodniej ma spory potencjał do rozwoju, w perspektywie wieloletniej na pewno będzie rósł. Na co wpłynie chociażby dążenie konsumentów do zdrowego stylu życia - dodaje.

ZYSKI ZE ZDROWIA

Zdaniem wiceprezesa Ustronianki, ubiegły rok nie był dla branży zbyt sprzyjający - wpływ na to miało chłodniejsze niż w poprzednim roku lato. Segment napojów gazowanych zanotował spadek o 0,2 proc. a napojów niegazowanych o 0,8 proc. Wzrosła jedynie sprzedaż wody - o 5 procent.

- Jeżeli chodzi o Ustroniankę, to w kategorii wody odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o 15 proc., na pewno złożyły się na to dobre wyniki reprezentacji Polski, której jesteśmy oficjalnym sponsorem - komentuje Janusz Rubas.

- Szacuje się, że w bieżącym roku rynek jako całość wzrośnie o około 7 proc. Ustronianka ma większe ambicje, mamy zamiar podnieść naszą sprzedaż o wartość dwucyfrową - dodaje.

Jak podkreśla wiceprezes Ustronianki, w najbliższych latach w dalszym ciągu wzrastać będzie zainteresowanie produktami mającymi korzystny wpływ na zdrowie, które wspomagają organizm m.in. w walce z chorobami cywilizacyjnymi. - Rynek będzie zmieniał się zgodnie z preferencjami konsumentów, którzy coraz częściej będą poszukiwać funkcjonalnych składników, stanowiących wartość dodaną dla codziennych produktów - mówi.

Podkreśla, że spółka od lat konsekwentnie buduje naszą pozycję w segmencie wód i napojów funkcjonalnych. - Sukces wód funkcjonalnych Ustronianki, zawierających jod, potas, czy magnez, oraz aseptycznych, funkcjonalnych napojów Ustronianka Plus, na bazie wody mineralnej z dodatkiem naturalnego owocowego soku, zawierających witaminy, żeń-szeń, L-Karnitynę, aloes i cynk, wyraźnie wskazują, że dobrze odczytujemy oczekiwania rynku. Stale inwestujemy również w rozwój technologii aseptycznej, która gwarantuje najwyższą jakość, bezpieczeństwo i naturalność produktów - komentuje Janusz Rubas.

Zapowiada, że Ustronianka już w marcu zaprezentuje nowości - będą to na pewno produkty spełniające prozdrowotne oczekiwania konsumentów, również tych najmłodszych.

INWESTYCJE, AKWIZYCJE

Jak podkreśla wiceprezes, 2016 był to rok ciężkiej pracy w budowaniu marki, pozycji na rynku i tworzeniu nowych produktów. - Był dla Ustronianki rekordowy jeżeli chodzi o sprzedaż naszej wody, która wzrosła o 15 proc. W tym roku mamy zamiar podtrzymać tę dynamikę - dodaje.

Z większych ubiegłorocznych inwestycji warto wymienić chociażby budowę nowego magazynu w Białej Prudnickiej, gdzie znajduje się główny zakład Ustronianki. Inwestycja ta podwoiła możliwości magazynowania.

- W planach na ten rok mamy inwestycje dotyczące linii technologicznych, nie wykluczam również akwizycji - podkreśla Janusz Rubas, wiceprezes zarządu, Ustronianka Sp. z o.o.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Pracownik 24-03-2017, 10:09:
Ładnie wszystko napisane ale zarobki to najniższa krajowa a właściciel kupuje sobie zamki kolekcje starych samochodów i tak dalej a to my robole zbudowalismy ci to wszystko a traktujesz nas jak niewolników tylko majstrowie i brygadzisci zarabiają co nic nie robią
  • AZZA 21-03-2017, 12:02:
Zgadzam się bez ludzi to klapa Dobrze że wybudowali nowy magazyn HI HI
Panie Prezesie gdzie na północy Polski można kupić waszą wodę Uważam ją za jedna z lepszych Ale bez ludzi to niestety klapa
  • Marek Wiśniewski 09-03-2017, 18:36:
Nowe produkty, nowe linie, po co to wszystko jak nie macie ludzi żeby to sprzedawali.

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 346) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH