Van Pur wprowadza kwas chlebowy w szklanych butelkach 0,33 l

Portfolio produktów firmy Van Pur powiększa się o nowość - Razowy Kwas Chlebowy słodzony cukrem trzcinowym, w szklanej butelce o pojemności 0,33 litra. Produkt przeznaczony jest zarówno dla handlu tradycyjnego, jak i dla kanału HoReCa.
Razowy Kwas Chlebowy to bezalkoholowy naturalny napój gazowany, o smaku podpieczonej skórki chleba z nutką karmelu. Powstaje z krystalicznej wody i słodów: żytniego i jęczmiennego, nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników i aromatów.
Razowy Kwas Chlebowy w szklanej butelce słodzony cukrem trzcinowym będzie dostępny w klasycznej wersji, na razie bez odmian smakowych.
Van Pur wprowadził markę Razowy Kwas Chlebowy na rynek jesienią ub.r. Produkt w plastikowych opakowaniach o pojemności 1,5 l i 0,5 l jest dostępny w 3 smakach - klasycznym, żurawinowym i śliwkowym. Razowy Kwas Chlebowy jest pierwszą marką z tej kategorii rynkowej reklamowaną w telewizji. Kampania launchowa jesienią ub.r. obejmowała m.in. prasę, kino telewizję, w tym m.in. spoty reklamowe oraz działania product placement.
W tym roku Razowy Kwas Chlebowy zostanie wsparty kompleksowymi działaniami reklamowymi opartymi na akcji społecznej, zachęcającej kobiety do drobnych zmian w ich życiu.
Kampania reklamowa, która obejmie telewizję, prasę (głównie kobiecą) oraz internet, wystartuje w ciągu najbliższych tygodni i potrwa do końca roku. Spot reklamowy będzie wyświetlany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. W ramach wsparcia reklamowego produktu planowana jest również paleta działań niestandardowych. Tegoroczna kampania będzie prowadzona pod hasłem "Zmień na lepsze!".

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL
NEWSLETTER
Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku
Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+
Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych
NAPISZ DO NAS