Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Vlasák, Hoop/Kofola: Rozwój dystrybucji to nasz strategiczny cel w Polsce

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-09-2017, 12:35
Vlasák, Hoop/Kofola: Rozwój dystrybucji to nasz strategiczny cel w Polsce
Jiří Vlasák, członek zarządu Kofoli i prezes Hoop Polska; fot. P.Pawłowski (ŻelaznaStudio)

- Rozwój dystrybucji to jeden ze strategicznych celów Kofoli w Polsce. Uporządkowaliśmy portfolio, dokonaliśmy restrukturyzacji w obrębie produkcji i zmian w polityce handlowej. Mamy jasny kierunek rozwoju. Nie ukrywam, że jednym z celów jest wejście do impulsowych kanałów dystrybucji - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Jiří Vlasák, członek zarządu Kofoli i prezes Hoop Polska.

Co oznaczają "porządki" w portfolio? - Nie produkujemy już napojów, które zawierały składniki nie będące w trendach naturalności i prozdrowotności. Modyfikujemy także opakowania. Wprowadzamy nowe produkty, jak Arctic+ Fizzy - dodaje prezes Hoop Polska.

Podkreśla, że obecnym wyzwaniem spółki jest mocny powrót marki Arctic na rynek. Po wzbogaceniu portfolio o linię Arctic+ (Arctic funkcjonalny, Arctic Isosprint, Arctic Fizzy, Arctic Sport Niskosodowa) oraz zbudowaniu dystrybucji, nadchodzi czas na dedykowaną marce komunikację.

- Widzimy ogromny potencjał w innowacjach i napojach prozdrowotnych. Mimo, że kategoria napojów funkcjonalnych jest jeszcze niewielka, jesteśmy w niej liderem z prawie 1/3 udziałów. W ostatnim czasie wprowadziliśmy na rynek nową propozycję - Arctic+ Fizzy to gazowana woda smakowa, rewolucja w swojej kategorii, bez cukru, konserwantów, barwników i sztucznych  aromatów. Widzimy w tym produkcie duży potencjał. Obecnie inwestujemy w dostępność tych produktów na rynku. Planujemy także wsparcie marketingowe - dodaje Jiří Vlasák.

Jednym z kluczowych celów Kofoli w Polsce jest - jak wspomniał prezes - rozwój dystrybucji, w tym w kanale e-commerce oraz w HoReCa.

- Obserwując rozwój segmentu e-commerce dostrzegam, że sprzedaż napojów poprzez ten kanał nie jest na zadowalającym poziomie. Jednak dynamika tego rynku rośnie i bacznie przyglądamy się kanałowi internetowemu - komentuje Vlasák.

W przypadku kanału HoReCa Kofola ma dobrą propozycję w innych krajach. - W Polsce musimy zastanowić się z jakimi produktami i kiedy możemy wejść na ten rynek. Rynek HoReCa wydaje się być trudnym obszarem. Z jednej strony świetnie funkcjonuje w dużych miastach, ale jest także słabo rozwinięty na poziomie ogólnopolskim. Szukamy odpowiedniej drogi, kierunków wciąż dyskutujemy o tym na poziomie Grupy - podsumowuje członek zarządu Kofoli.

Duży wywiad z Jiřím Vlasák'iem, członkiem zarządu Kofoli i prezesem Hoopa, ukaże się we wrześniowym wydaniu magazynu "Rynek Spożywczy".

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KFLKofola SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH