REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nowa strategia komunikacyjna firmy Voda Naturalna

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-07-2014, 12:27
Voda Naturalna wprowadza kolejne produkty funkcjonalne
fot. vodanaturalna.pl

Voda Naturalna - producent wody źródlanej premium i wód funkcjonalnych Voda Collagen - po 2,5 roku obecności na polskim rynku zmieniła system identyfikacji wizualnej. Tak przygotowuje się do debiutu dwóch nowych produktów - Voda Collagen Sport oraz Voda Collagen Energy.

REKLAMA

Odświeżony wizerunek Vody obejmuje przede wszystkim nowe claimy i motywy przewodnie marki, a także materiały marketingowe i jednolity serwis www.

- Zmiany w systemie komunikacji są etapem i wyrazem rozwoju Vody Naturalnej. Początkowo całą kreację realizowaliśmy samodzielnie, co było naturalne dla młodej marki. Kompleksowe zmiany pozwoliły nam w pełni przygotować się na debiut nowych produktów z linii Voda Collagen oraz rozwój eksportu - mówi Michał Niemczycki, prezes zarządu i właściciel firmy Voda Naturalna.

Pierwotne logo Vody Naturalnej - bazujące na napisie zaprojektowanym przez Katarzynę Frank-Niemczycką - pozostaje bez zmian. Z kolei w przypadku wód funkcjonalnych, których portfolio rozszerzy się niebawem, nazwa Voda Collagen stanowić będzie markę parasolową dla całej linii produktów. Do niej dołączają nazwy rodzajowe, tj. "Beauty", "Sport" i "Energy".

Stworzone zostały zupełnie nowe nośniki wizerunku marki, w tym key visuals, broszury, prezentacje czy layouty reklam.

W miejsce dwóch odrębnych stron internetowych dla Vody Naturalnej i Vody Collagen powstał jeden zintegrowany serwis parasolowy o zupełnie nowym wyglądzie i architekturze. Prezentuje on wszystkie marki należące do firmy.

Należąca do Michała Niemczyckiego firma Voda Naturalna istnieje na rynku od 2,5 roku. Pierwszy produkt firmy - polska woda źródlana premium pod marką Voda Naturalna - został wprowadzony na rynek w grudniu 2011 roku. W marcu 2013 roku zadebiutowała Voda Collagen Beauty, zapewniając firmie wejście w dynamicznie rozwijający się segment wód funkcjonalnych. W sezonie wakacyjnym 2014 roku na rynku pojawią się dwa kolejne produkty z linii funkcjonalnej: Voda Collagen Sport oraz Voda Collagen Energy.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH