REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Wiceprezes GFT Goldfruct: Teraz wyzwaniem dla nas jest rynek tradycyjny

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-04-2014, 11:21
Wiceprezes GFT Goldfruct: Teraz wyzwaniem dla nas jest rynek tradycyjny
Paweł Zieliński, wiceprezes zarządu i współwłaściciel firmy GFT Goldfruct Sp. z o.o.; fot. P.Waniorek, Żelazna Studio

- Jeśli chodzi o kanał nowoczesny i kanał HoReCa, to dobrze odrobiliśmy lekcję. Teraz wyzwaniem dla nas jest rynek tradycyjny - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Paweł Zieliński, wiceprezes zarządu i współwłaściciel firmy GFT Goldfruct Sp. z o.o., producenta wody Kinga Pienińska.

REKLAMA

Jak potwierdza Paweł Zieliński, rynek - pod względem struktury - bardzo się zmienił. - Kiedyś nie było kanału nowoczesnego. Teraz nie dość, że jesteśmy od niego mocno zależni, to jeszcze podzielił się on na dwie części, z czego dość prężnie rozwija się część dyskontowa. My nie sprzedajemy do dyskontów, oprócz sieci Kaufland, która jest takim semi-dyskontem. Ale sprzedajemy za to do wszystkich sieci hipermarketów oraz do dużych hurtowni, takich jak Selgros, Makro, Tradis. Kanał nowoczesny daje możliwość zaistnienia marki w całej Polsce - komentuje wiceprezes producenta Kingi Pienińskiej.

- Mimo naszej nieobecności w dyskontach, urośliśmy w ubiegłym roku na rynku handlu nowoczesnego o około 10 proc. wartościowo - dodaje.

Drugim ważnym elementem rynku jest HoReCa. - Tu działamy dość sprawnie i zajmujemy trzecie miejsce. Obsługujemy duże sieci hoteli, jak Accor czy Starwood, a także Hotel Bristol, należący do kolekcji hoteli The Luxury Collection Concierge - mówi Paweł Zieliński.

Pozostaje jeszcze rynek handlu tradycyjnego. - Obecnie bardzo mocno się on rozszerza, ponieważ duże podmioty handlowe zaczęły tworzyć własne sieci tradycyjne. Od kilkunastu miesięcy obserwuje się nie tylko budowanie przez nich własnych sklepów, ale przejmowanie sklepów z rynku - na podstawie franczyzy - i przywieszanie własnych szyldów. To prowadzi to tego, że trzeba rozmawiać z centralami tych firm chcąc wprowadzić produkt do małego sklepu - przyznaje Zieliński.

- Jeśli chodzi o kanał nowoczesny i kanał HoReCa, to dobrze odrobiliśmy lekcję. Teraz wyzwaniem dla nas jest rynek tradycyjny - podsumowuje.  

Czytaj także: Producent wody Kinga Pienińska rozważa inwestycje w zakład przetwórstwa zbóż

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 743) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH