Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Wielka kawa z małej palarni? Astra!

Poznańska Palarnia Kawy Astra to marka znana nie tylko w stolicy Wielkopolski. Od ponad 45 lat – najpierw w palarni przy poznańskich Garbarach, a dziś w zakładzie w Starczanowie w gminie Nekla w Wielkopolsce - produkuje wyśmienitą kawę, którą pije już kolejne pokolenie. Nadszedł czas, by zrobić krok naprzód i pozostając wiernym tradycji, zrobić ukłon w stronę szerokiej grupy kawoszy.

Wielka kawa z małej palarni? Astra!

Autor: Artykuł promocyjny
Data: 17-06-2019, 10:34

TECHNOLOGIA W SŁUŻBIE SMAKU

Największą siłą Astry jest jej autentyczność. Dzięki wiedzy, kompetencji i zaangażowaniu wszystkich pracowników, wyrobiła sobie markę kawy uczciwej, smacznej, bliskiej sercu. Astra od zawsze działa bezpiecznie dla środowiska, w zgodzie ze społecznym otoczeniem zakładu, dając miejsca pracy, wzmacniając więzi, wspierając dobre, społeczne inicjatywy. Po przeprowadzce do nowocześniejszego zakładu udało się zachować lokalny charakter, a jednocześnie wejść na nowy poziom technologiczny.

Opracowana przy udziale pracowników palarni oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu technologia usuwania z kawy substancji drażniących pozwala na zachowanie wyjątkowego smaku i aromatu a także wartości odżywczych i kofeiny. W zakładzie używane są wyłącznie najwyższej jakości surowce, a profile smakowe ustalane są we współpracy z włoskimi specjalistami. W efekcie powstaje kawa nie tylko pyszna, lecz także delikatna dla żołądka – Astra Łagodna w kilku wariantach: Tradycyjna, Espresso i nowość Crema.

NOWE SZATY ASTRY

Odpowiadając na oczekiwania rynku, postanowiono uporządkować całe portfolio produktów, uczynić je spójnym, czytelnym i widocznym na sklepowej półce. W tym celu stworzono nową architekturę marki, odświeżono logotyp i zaprojektowano nowy design opakowań, w którym ogromną rolę odgrywają kolory wyróżniające kategorie. Zabieg ten ułatwia konsumentom, przyzwyczajonym do poprzedniego wyglądu opakowań, odnalezienie ulubionego produktu na sklepowej półce, oraz umożliwia rozwój portfolio w przyszłości.

Pojawienie się nowości wspiera szeroko zakrojona akcja promocyjna, obejmująca różne, dopasowane do odbiorców kanały online i offline. Najpierw w mniejszych i większych miejscowościach pojawiły się billboardy. Dla wiernych marce od lat, preferujących tradycyjne środki przekazu odbiorców, przygotowano spoty telewizyjne. Zmiany przeszedł także oficjalny wirtualny profil Astry w najpopularniejszym portalu – na Facebooku. Przewidziane są liczne działania prokonsumenckie, jak np. konkursy w sieciach handlowych czy promocje w mediach społecznościowych.

Celem wszystkich tych działań jest pokazanie nowych opakowań kawy Astra Łagodna. Czytelnym komunikatem akcji promocyjnej ma być przekaz, że mimo zmian, Astra pozostaje sobą i zachowuje swój tradycyjny charakter. Hasłem, które opisuje całość kampanii jest - WIELKA KAWA Z MAŁEJ PALARNI.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.237.249.90
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.