Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wild Grass: Nie trzeba naśladować innych, aby osiągnąć sukces na rynku spożywczym

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 12-02-2018, 10:01
Wild Grass: Nie trzeba naśladować innych, aby osiągnąć sukces na rynku spożywczym
Małgorzata Wujek i Michał Borecki, twórcy Wild Grass; fot. Paweł Pawłowski (Żelazna Studio)

– Celujemy w nowe smaki, do tej pory niedostępne na polskim rynku. Nie chcemy kopiować produktów koncernowych i proponować „zdrowszych odpowiedników”. Nie trzeba naśladować innych, żeby osiągnąć sukces – komentuje Małgorzata Wujek, współtwórczyni marki napojów Wild Grass.

Obecnie w portfolio firmy są cztery rodzaje napojów: ChaiKola (naturalna herbaciana kola), ChaiMate (napój energetyzujący oparty na yerba mate i czarnej herbacie, z kofeiną o smaku wytrawnej pomarańczy) oraz napoje orzeźwiające - Sobear Bitter Italian (bezalkoholowy aperitif oparty na smaku goryczkowych pomarańczy) i Sobear Ginger Ale (wytrawna oranżada imbirowa), które zadebiutowały na rynku w sezonie wiosenno-letnim 2017 r. Na dniach, do portfolio dołączy ChaiKola Zero (herbaciana kola bez cukru), a w przyszłości – wersja ChaiKoli z dodatkową porcją kofeiny.

- Staramy się stworzyć własną paletę smaków, które być może trafią do tych konsumentów, którzy do tej pory pili produkty koncernowe. A może znajdziemy nowych. Chcemy posiadać własne unikalne portfolio produktów – tłumaczy Michał Borecki, współtwórca Wild Grass.

I z taką ofertą Wild Grass wystartował dla detalu z planem popularyzowania napojów – bez konserwantów, naturalnych, polskich i przystępnych cenowo (puszka napoju kosztuje pomiędzy 2 a 3 zł). Obecnie napoje spółki są obecne w wielu ogólnopolskich sieciach handlowych i na stacjach paliw.

 – Tę dostępność w sieciach sobie po prostu wydeptaliśmy – podkreśla Michał Borecki. I przyznaje, że fakt, że napoje były wcześniej obecne na rynku HoReCa uwiarygodnił firmę. – Kupcy chcą mieć poczucie stabilności i mieć pewność, że produkt, który umieszczą na półce nie zniknie za kilka miesięcy, i że firma, która je sprzedaje, nie produkuje napojów w jakimś garażu – dodaje.

Sieci coraz częściej doceniają nowinki i innowacje. – Wild Grass nie jest innowacyjny w takim wydaniu, w jakim oczekuje sieć – mamy popularne na rynku opakowanie, a sam produkt jest napojem gazowanym o troszkę innym smaku niż inne rynkowe propozycje. A z drugiej strony nie chcemy być na siłę innowacyjni i ślepo podążać za trendami, które rzeczywiście potrafią być bardzo modne, ale najczęściej w bardzo krótkiej perspektywie. My chcemy oferować napoje popularne. Robimy coś co jest odpowiedzią na zapotrzebowanie konsumentów w nieco innym, lepszym wydaniu – tłumaczy założyciel Wild Grass.

W NAJNOWSZYM NUMERZE MAGAZYNU „RYNEK SPOŻYWCZY” ZAMIEŚCILIŚMY DUŻY ARTYKUŁ NT. FIRMY I PRODUKTÓW WILD GRASS.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 575) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH