Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Właściciel Tłoczni Maurer: Mam sporo pomysłów na upłynnianie owoców i warzyw

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-02-2014, 14:50
Właściciel Tłoczni Maurer: Mam sporo pomysłów na upłynnianie owoców i warzyw
Krzysztof Maurer, właściciel PPUH Tłocznia Maurer

- Staram się dywersyfikować portfolio. Mam jeszcze sporo pomysłów na przetwórstwo i upłynnianie owoców i warzyw. Nie mogę na razie zdradzić tych idei, ale powiem tylko, że z owoców można stworzyć jeszcze wiele interesujących produktów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Krzysztof Maurer, właściciel PPUH Tłocznia Maurer.

- Jakie produkty znajdują się w portfolio firmy Tłocznia Maurer i gdzie można je nabyć?

Produkuję naturalne mętne soki, wina owocowe, destylaty owocowe oraz cydr, który znajduje się w naszym portfolio od 2013 roku. Ten ostatni produkt zyskał kontrowersyjną nazwę "Jabcok".

Z racji tego, że produkty te sprzedawane są w wielu smakach i rodzajach opakowań, łącznie nasza firma posiada ponad 150 indeksów. Samych soków tłoczymy ponad 20 wariantów smakowych.

Soki owocowe rozlewamy do butelek o pojemności 0,3 l; 0,7 l oraz do pięciolitrowych opakowań typu bag-in-box. Jestem prekursorem tego typu opakowań dla soków na polskim rynku. Obecnie wiele firm mnie naśladuje. Jednak z racji tego, że konsument stara się kupić produkt jak najtaniej, wiele producentów dostarcza je jedynie w 5-litrowym opakowaniu foliowym, bez kartonika. To powoduje, że niektóre ulegają uszkodzeniom w takcie transportu i sok psuje się. Takie działania wpływają na negatywne postrzeganie wszystkich produktów tego typu.

Nasze produkty można kupić w sklepach z tradycyjną, regionalną żywnością. Powstaje wiele takich stoisk. Ponadto przy zakładzie funkcjonuje sklep firmowy, w którym można nabyć pełną ofertę naszych produktów.

Sprzedajemy też produkty w sieciach handlowych, głównie takich, które nie patrzą tylko na cenę, ale na jakość produktów (np. Alma Market, Intermarche, Carrefour). Miewam rozmowy z sieciami, które oczekują niższych cen - nawet kosztem niższej jakości produktu. A ja nie chcę psuć marki tylko po to, aby wchodzić do sieci za wszelką cenę.

- Czy sprzedaje Pan produkty za granicą?


Tak, głównie soki. Eksport to około 25 proc. obrotów firmy. Wysyłamy je do Wielkiej Brytanii, krajów Beneluksu, Czech.

Nie mam parcia na nowe rynki zbytu. Wolałbym, aby Polacy docenili rodzime produkty i bardziej zwracali uwagę na to, co "nasze". Targi i zagraniczne wystawy służą mi bardziej po to, aby udowodnić polskim odbiorcom, że moje produkty nie są złe, skoro możemy się znaleźć na dużych międzynarodowych imprezach. Bo nie jeżdżą tam producenci, którzy mają w portfolio kiepskie produkty.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 256) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH