Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Włodarski, FoodCare: Chcemy umacniać pozycję marki Black - zarówno w Polsce, jak i na rynkach eksportowych

- Black jest liderem rynku energy drinków w Polsce. Jednak - mimo to - nie możemy sobie odpuszczać i wciąż chcemy wymyślać nowe historie wokół naszej marki. Nowa kampania zainspirowana tematem empowerment ma jeszcze umocnić tę pozycję - nie tylko w Polsce, ale i za granicą - powiedział w rozmowie z portalspozywczy.pl, Wiesław Włodarski, prezes spółki FoodCare.

Włodarski, FoodCare: Chcemy umacniać pozycję marki Black - zarówno w Polsce, jak i na rynkach eksportowych
fot. materiały redakcji

Marka Black Energy w sierpniu ruszy z nową kampanią. Będzie to czwarta tego typu akcja przygotowania z udziałem mike'a Tysona. "Moc jest w Tobie" - to jej główny przekaz. Kwintesencją przekazu marki jest idea empowerment, a historia Mike'a Tysona jest tego najlepszym dowodem. Empowerment to wewnętrzne umacnianie siebie i dążenia do realizacji postawionych sobie celów, planów czy marzeń. Właśnie ta myśl przyświeca nowej kampanii marki. - Marka Black jest doskonałym przykładem idei empowermentu. Wchodząc na rynek w 2011 roku w zaledwie 2 lata osiągnęła pozycję lidera choć niewielu wierzyło w sukces nowej marki. Teraz walczymy o pozycje nr 1 na świecie! Dla mnie ta idea jest szczególnie bliska, od początku mojej drogi w biznesie kieruję się właśnie nią - przekonuje Wiesław Włodarski. 

Jak dodaje, marka Black jest obecna w 62 krajach i tam też konsumenci usłyszą o nowych działaniach marki Black i Mike'a Tysona.

- Sprzedaż eksportowa to 25 proc. sprzedaży marki Black, 75 proc. - Polska. Te proporcje zmieniają się z miesiąca na miesiąc na korzyść zagranicy. Najbardziej interesującymi rynkami są Stany Zjednoczone i Rosja. To rynki trudne, ale perspektywiczne. Obecnie na topie są: Arabia Saudyjska, Nigeria, Ghana i kraje afrykańskie. Stale szukamy właściwych partnerów na nowe rynki - dodał Wiesław Włodarski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wiesław Włodarski RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    Black Energy Drink RSS ALERT    /    Black RSS ALERT    /    Mike Tyson RSS ALERT    /    energy drinki RSS ALERT    /    napoje energetyczne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.69.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.