Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Wody Bojromi z nową kampanią "Masz charakter"

Marka Borjomi rusza z nową kampanią informacyjną, w której podkreśla wyjątkowość konsumentów i charakter wody.

Wody Bojromi z nową kampanią
fot. materiały prasowe

Każdy czymś się wyróżnia: jedni mają ekstrawaganckie fryzury albo ubierają się u modnego projektanta, inni znają się na wyższej matematyce lub na dachach miasta, a jeszcze inni po prostu potrafią rozśmieszyć innych.  My automatycznie wyróżniamy się z tłumu, ponieważ wiemy, robimy, odczuwamy inaczej, niż powszechnie przyjęto. To wszystko znalazło odbicie w nowej kampanii informacyjnej pod hasłem „Masz charakter”, bo przecież właśnie charakter jest unikalny dla każdego z nas i pozwala poczuć się wyjątkowym.

– Borjomi to szczególna woda, woda z charakterem, i również naszych konsumentów postrzegamy jako ludzi z charakterem. W naszej kampanii informacyjnej propagujemy wartości i pragnienia naszych konsumentów, odnaleźć siebie, pozwolić sobie żyć po swojemu oraz nie bać się pokazać swojego charakteru – mówi Tatjana Rudienė, specjalista ds. marketingu IDS Borjomi Europe.

Bycie sobą jest najważniejsze – to założenie nowej kampanii informacyjnej marki. Na jej potrzeby powstała seria video. Filmiki zostały opracowane z uwzględnieniem zainteresowań odbiorców. Wszystkie ilustrują, jak wyraźnie przejawiają się cechy naszego charakteru w różnych sytuacjach życiowych. Chwytliwe wątki wizualne podkreślają, że niepowtarzalność każdego z nas kryje się w szczegółach.

Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiedzialna jest agencja Kreatik, która zajęła się również planowaniem i zakupem mediów. W ramach nowej kampanii przewidziane są ponadto letnie eventy.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Borjomi RSS ALERT    /    woda RSS ALERT    /    napoje RSS ALERT    /    kampania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.121.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.