Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Żabka z nową własną marką soków

Sieć Żabka wprowadziła do swojego asortymentu produkty pod nową marką własną Wycisk. To gama dwunastu niepasteryzowanych, 100%-owych soków i lemoniad z prostym i zdrowym składem, które wytwarzane są z wykorzystaniem technologii wysokiego ciśnienia.

Żabka z nową własną marką soków
Fot. mat. pras.

Autor: informacja prasowa
Data: 28-08-2019, 13:57

Według badań dla blisko 71% konsumentów, skład napoju jest jednym z decydujących argumentów podczas jego wyboru, a dla 65% konsumentów aspekt zdrowotny jest istotny podczas jego zakupu.

Produkty marki Wycisk powstały przy zastosowaniu technologii wysokiego ciśnienia HPP, która pozwala na dłużej zachować naturalne właściwości użytych składników. W przeciwieństwie do pasteryzacji, nie wpływa negatywnie na smak i wygląd produktu, nie eliminuje także wielu wartościowych dla zdrowia witamin i antyoksydantów - informuje sieć.

Klienci znajdą Wycisk w lodówkach z szybkimi przekąskami, w każdym sklepie Żabka.

- Współcześni konsumenci są coraz bardziej świadomi konieczności odpowiedniego nawodnienia organizmu poprzez picie dużej ilości wody i pełnowartościowych soków. Wzrasta zapotrzebowanie na nowe produkty – zdrowsze, bez dodatku cukru, z prostymi i przejrzystymi składami. Z tą myślą powstały soki i lemoniady Wycisk, stanowiące zarówno smaczne orzeźwienie, jak i zawierające bogactwo witamin pochodzących z owoców i warzyw. Produkty te nie tracą swoich właściwości odżywczych dzięki unikalnej technologii produkcyjnej, dlatego są idealne dla osób aktywnych i szukających świeżych smaków w lekkiej formie - podkreśla Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.

Według badań 37% konsumentów kupujących soki w sklepach Żabka, wypija je będąc w drodze, ze względu na wygodne i poręczne opakowania. 

W pojemności 250 ml dostępnych jest dziesięć soków z wyciskanych owoców i warzyw, o smakach: pomarańcza-marakuja-maca, truskawka-borówka-jabłko-malina-acai, awokado-limonka-szpinak-jabłko, marchew-ananas-jabłko-cytryna-kurkuma, pomarańcza, pomarańcza-grapefruit, grapefruit, jabłko-mięta-cytryna, burak-malina oraz marchew-jabłko.

Dwie lemoniady w wariantach: cytryna-limonka-agawa lub grapefruit-truskawka można kupić w butelkach o pojemności 400 ml. Aby zachować w pełni ich świeżość, a tym samym i smak powinno przechowywać się je w lodówce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    marki własne Żabki RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    soki RSS ALERT    /    Jerzy Roguski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.254.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.