Zbyszko Company stawia na markę Veroni i funkcjonalne nowości

Firma Zbyszko Company wprowadza to dwie nowe propozycje produktów funkcjonalnych - Veroni Hydration i Veroni Energy.
Veroni Hydration to napój, która ma pH 7,4 czyli najbardziej zbliżone do pH krwi człowieka. Otrzymywany jest z wody mineralnej demineralizowanej w procesie odwróconej osmozy tak, aby usunąć wszystkie zanieczyszczenia, a następnie wzbogacona o właściwe minerały i elektrolity, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu człowieka.
Drugą propozycją jest Veroni Energy, napój niegazowany z dodatkiem naturalnej kofeiny, pozyskiwanej z ziaren kawy. Napój nie zawiera sztucznych dodatków, słodzików oraz konserwantów.
– Nasze zakłady w Radomiu i Białobrzegach są w pełni zautomatyzowane oraz wyposażone w innowacyjne technologie, a wykfalifikowany zespół stale pracuje nad koncepcjami nowych produktów zgodnych z obecnymi trendami rynkowymi i potrzebami konsumentów – mówi Zbigniew Bojanowicz, prezes firmy Zbyszko Company. – Veroni Hydration oraz Veroni Energy są produkowane na naszej linii produkcyjnej z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, dzięki czemu nasze produkty nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników i słodzików – dodaje.
Nowości są dostępne w sprzedaży od 20 czerwca 2016 roku. Produkt sprzedawany jest w butelce PET o pojemności 700 ml. Sugerowana cena detaliczna to 1,99 zł/szt. Dystrybucja obejmie zarówno handel tradycyjny, sieci handlowe, jak i stacje benzynowe.

KOMENTARZE: (4)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (4)