REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Żywiec Zdrój: Będziemy stale rosnąć szybciej niż kategoria wód

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-06-2013, 14:24
Żywiec Zdrój: Będziemy stale rosnąć szybciej niż kategoria wód
Woda niegazowana Żywiec Zdrój była liderem kategorii w 2012 r.

- Będziemy starali się poprzez innowacje odbudować rozwój segmentu marek premium i waloryzować kategorię z myślą o nas, jak i naszych partnerach handlowych. Rosnąc szybciej niż kategoria - to nasze stałe założenie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Ilona Woźniak, kierownik ds. relacji zewnętrznych, Żywiec Zdrój SA.

REKLAMA

Jak przyznaje Ilona Woźniak, 2012 to kolejny rok niekorzystnej dynamiki zmian w rynku detalicznym i w samej kategorii wód butelkowanych. - Kategoria w ubiegłym roku wzrosła ilościowo ponad 5 proc. - nam wciąż udaje się rosnąć szybciej niż rynek, co daje pewną satysfakcję. Jednak wysokie ceny surowców czy rozwój sieci dyskontowych stawiają coraz wyżej poprzeczkę dla rentownego wzrostu i to jest dużym wyzwaniem, o czym trzeba pamiętać - mówi przedstawicielka Żywiec Zdrój.

Dodaje, że liderem kategorii w 2012 r. był sztandarowy produkt firmy - woda niegazowana Żywiec Zdrój. - Miniony rok był bardzo udany dla produktów z segmentu tzw. wód smakowych - nasz Smakołyk osiągnął prawie 20 proc. wzrostu, co potwierdza wciąż znaczący potencjał w kategorii. Najbliższe tygodnie czy wręcz dni przyniosą kolejne nowości w segmencie smakowym. Także Dobrowianka potwierdziła swój potencjał dalszego rozwoju i pozycję na rynku - komentuje Ilona Woźniak.

Pomimo niesprzyjających okoliczności gospodarczych, Żywiec Zdrój wierzy, że obrana strategia przyniesie oczekiwane rezultaty. - To na co będziemy zwracać większą uwagę w tym roku, to zarządzanie kosztami poza materiałowymi, a przede wszystkim kosztami organizacji. Będziemy też szukać synergii z pozostałymi spółkami z grupy, co pozwoli na bardziej efektywną realizację działań w każdym obszarze, także kosztowym - to standardowe, ale istotne w sytuacji kiedy dynamika popytu konsumenckiego zwalnia - podsumowuje. 

Jak dodaje Ilona Woźniak, najbliższy okres przyniesie nowości w portfolio firmy - zarówno produktowe, jak i dotyczące opakowań.

KOMENTARZE: (9)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • KKND 14-06-2013, 16:54:
Mnie tylko dziwi, że pozostałe sieci widząc politykę tej firmy nie idą w tym kierunku.

Doprowadziłoby to tylko do tego, że w końcu dostosowaliby swoją politykę cenową do całego rynku. Teraz mając opanowany rynek nie widzą potrzeby poprawiania cen.
  • Poznań 229 13-06-2013, 10:32:
Macie racje Żywiec Zdrój to kiepska woda pod każdym względem. Jest taka sieć Dino Polska ( wielkopolska) która ma kupca z jajami bo nie bał sie on wystrzelić w powietrze Zywca i nie handlują tą wodą- bravo za odwagę! Pewnie część klientów jest zawiedziona bo nie ma tej wody , ale na pólkach sa inne lepsze i tańsze. Jeszce raz gratulacje dla Dino Polska.
  • wodnik 11-06-2013, 10:10:
jedna z najgorszych wód jaką spróbowałem, nigdy więcej żywca-zdrój

Zobacz wszystkie komentarze (9)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 247) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH