Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żywiec Zdrój: Będziemy stale rosnąć szybciej niż kategoria wód

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-06-2013, 14:24
Żywiec Zdrój: Będziemy stale rosnąć szybciej niż kategoria wód
Woda niegazowana Żywiec Zdrój była liderem kategorii w 2012 r.

- Będziemy starali się poprzez innowacje odbudować rozwój segmentu marek premium i waloryzować kategorię z myślą o nas, jak i naszych partnerach handlowych. Rosnąc szybciej niż kategoria - to nasze stałe założenie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Ilona Woźniak, kierownik ds. relacji zewnętrznych, Żywiec Zdrój SA.

Jak przyznaje Ilona Woźniak, 2012 to kolejny rok niekorzystnej dynamiki zmian w rynku detalicznym i w samej kategorii wód butelkowanych. - Kategoria w ubiegłym roku wzrosła ilościowo ponad 5 proc. - nam wciąż udaje się rosnąć szybciej niż rynek, co daje pewną satysfakcję. Jednak wysokie ceny surowców czy rozwój sieci dyskontowych stawiają coraz wyżej poprzeczkę dla rentownego wzrostu i to jest dużym wyzwaniem, o czym trzeba pamiętać - mówi przedstawicielka Żywiec Zdrój.

Dodaje, że liderem kategorii w 2012 r. był sztandarowy produkt firmy - woda niegazowana Żywiec Zdrój. - Miniony rok był bardzo udany dla produktów z segmentu tzw. wód smakowych - nasz Smakołyk osiągnął prawie 20 proc. wzrostu, co potwierdza wciąż znaczący potencjał w kategorii. Najbliższe tygodnie czy wręcz dni przyniosą kolejne nowości w segmencie smakowym. Także Dobrowianka potwierdziła swój potencjał dalszego rozwoju i pozycję na rynku - komentuje Ilona Woźniak.

Pomimo niesprzyjających okoliczności gospodarczych, Żywiec Zdrój wierzy, że obrana strategia przyniesie oczekiwane rezultaty. - To na co będziemy zwracać większą uwagę w tym roku, to zarządzanie kosztami poza materiałowymi, a przede wszystkim kosztami organizacji. Będziemy też szukać synergii z pozostałymi spółkami z grupy, co pozwoli na bardziej efektywną realizację działań w każdym obszarze, także kosztowym - to standardowe, ale istotne w sytuacji kiedy dynamika popytu konsumenckiego zwalnia - podsumowuje. 

Jak dodaje Ilona Woźniak, najbliższy okres przyniesie nowości w portfolio firmy - zarówno produktowe, jak i dotyczące opakowań.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (9)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • KKND 14-06-2013, 16:54:
Mnie tylko dziwi, że pozostałe sieci widząc politykę tej firmy nie idą w tym kierunku.

Doprowadziłoby to tylko do tego, że w końcu dostosowaliby swoją politykę cenową do całego rynku. Teraz mając opanowany rynek nie widzą potrzeby poprawiania cen.
  • Poznań 229 13-06-2013, 10:32:
Macie racje Żywiec Zdrój to kiepska woda pod każdym względem. Jest taka sieć Dino Polska ( wielkopolska) która ma kupca z jajami bo nie bał sie on wystrzelić w powietrze Zywca i nie handlują tą wodą- bravo za odwagę! Pewnie część klientów jest zawiedziona bo nie ma tej wody , ale na pólkach sa inne lepsze i tańsze. Jeszce raz gratulacje dla Dino Polska.
  • wodnik 11-06-2013, 10:10:
jedna z najgorszych wód jaką spróbowałem, nigdy więcej żywca-zdrój

Zobacz wszystkie komentarze (9)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 386) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.