Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Napoje

Żywiec Zdrój: Martyna Wojciechowska chwali plastikowe butelki. Fani oburzeni

Niedawno na Facebooku, na fanpage’u Martyny Wojciechowskiej pojawił się post pt. "Plastik nie taki zły". Dziennikarka i podróżniczka chwali w nim plastikowe butelki i krytykuje szkło oraz promuje program "Po stronie natury" marki Żywiec Zdrój. Pod wpisem pojawiło się mnóstwo krytycznych komentarzy. - Żywiec Zdrój wystawił się tym wpisem na strzał i w obecnej sytuacji zebrał cięgi za wszystkich tych, którzy mają taką właśnie formę dystrybucji swoich produktów - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Niemiec, strateg LoveBrands Relations.

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/martyna-wojciechowska-jako-ambasadorka-zywiec-zdroj-chwali-plastikowe-butelki-fani-oburzeni

Żywiec Zdrój: Martyna Wojciechowska chwali plastikowe butelki. Fani oburzeni
fot. materiały prasowe

Wpis Martyny Wojciechowskiej wywołał oburzenie wśród jej fanów, którzy krytykowali podróżniczkę w komentarzach.

Dzień później Wojciechowska odniosła się do krytyki w kolejnym wpisie na Facebooku, w którym cieszyła się z zainteresowania jakie wywołała i podziękowała za aktywność pod postem. - Macie rację, TO OD KAŻDEGO NAS ZALEŻY CZY PLASTIKOWA LUB SZKLANA BUTELKA STANIE SIĘ SUROWCEM WTÓRNYM! Kluczowe jest właściwe postępowanie z każdym opakowaniem - to, co z nim zrobimy, ma bezpośredni wpływ na to, jak odczuje to Natura. Wszystko zależy od nas i dlatego SEGREGACJA ODPADÓW JEST TAK WAŻNA! I właśnie o tym chciałam Wam napisać w moim wczorajszym poście - napisała. - Nie jest to jednorazowy wpis, lecz temat, który będę kontynuowała, bo przyszłość naszej planety i to, w jakim stanie pozostawię ją dla mojej córki Marysi i przyszłych pokoleń ma dla mnie ogromne znaczenie - dodała.

Zdaniem ekspertów od kreowania marek, krytyka absolutnie do przewidzenia, Żywiec Zdrój nie zyskała na komunikacie ‘plastik vs szkło’. Poproszona o komentarz dla portalu Wirtualnemedia.pl Joanna Niemiec, strateg LoveBrands Relations, ocenia wpis Martyny Wojciechowskiej broniący plastiku jako niefortunny, a fala krytyki, jaka wylała się na podróżniczkę była absolutnie do przewidzenia.

Joanna Niemiec uważa, że czwartkowy wpis został sformułowany PR-owców. Próbowano w nim nadać pierwotnej wypowiedzi właśnie taki sens, ale mleko już się rozlało. 

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Martyna Wojciechowska RSS ALERT    /    Żywiec Zdrój RSS ALERT    /    Facebook RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.147.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.