Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żywiec Zdrój rozpoczyna kampanię wizerunkową z udziałem pracowników

  • Autor: portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 02-11-2016, 17:35

Żywiec Zdrój przygotował kampanię wizerunkową z udziałem pracowników. Nietypowy pomysł na komunikację związany jest z wyjątkową postawą pracowników i konsumentów Żywiec Zdrój, którym firma chce w ten sposób podziękować za zaufanie.

Żywiec Zdrój rozpoczął działania wizerunkowe, których adresatami są konsumenci i pracownicy firmy.

- Kampania to wyraz ogromnej wdzięczności, jaką odczuwamy wobec naszych konsumentów oraz pracowników. Ostatni miesiąc był czasem silnych emocji i w ten konkretny sposób chcielibyśmy docenić coś absolutnie przełomowego w takiej sytuacji – ich postawę, wsparcie i zaufanie – mówi Inga Songin, dyrektor marketingu i PR Żywiec Zdrój – Pracownicy firmy ani przez chwilę w nią nie zwątpili. Wiedzieli, że ze względu na nasze standardy, wszystkie produkty są absolutnie bezpieczne. Równie wyjątkowa była reakcja osób, które na co dzień po te produkty sięgają. Słowa wsparcia wyrażane w kontaktach bezpośrednich, mailach i na portalach społecznościowych pozwoliły nam dalej robić to, co ważne czyli poprzez codzienną pracę zachęcać ludzi by pili zdrowiej i troszczyć się o naturę - dodaje Inga Songin.

W ramach kampanii emitowane są spoty telewizyjne 30'' i 15'', których bohaterami są autentyczni pracownicy firmy. Historie przez nich opowiedziane mają być świadectwem, że dbanie o jakość wody, zdrowie ludzi i szacunek dla natury, niezmiennie pozostają najważniejszymi celami marki Żywiec Zdrój, zgodnie z jej misją. Ważną i innowacyjną częścią kampanii są działania w mediach społecznościowych, w których pojawi się kilkudziesięciu pracowników firmy.

Oprócz zaplanowanych na antenie TVN i Telewizji Polsat emisji spotów, działania prowadzone będą również na platformie VOD oraz w mediach społecznościowych. Wesprą je działania PR. Kampania powstaje dzięki pracy agencji Young&Rubicam, VML oraz MSLGROUP. Za zakup mediów odpowiada Mediacom. 

Związek Żywiec Zdrój z wydarzeniami z 22 września 2016 z Bolesławca został przez organy kontrolne wykluczony. Potwierdzono, że produkty Żywiec Zdrój są całkowicie bezpieczne, a zaistniałe zdarzenie nie było związane z procesem butelkowania. Znaleziona w butelce substancja nie była nawet zmieszana z wodą i nie występuje na terenie zakładów Żywiec Zdrój. Wszystkie produkty Żywiec Zdrój są bezpieczne - informuje w komunikacie firma.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • henk van okrutny 03-11-2016, 13:51:
Wyjasnienie incydentu fantastyczne, brak winnego. Ale jakie z tego wnioski?
W krajach w ktorych moze wszystko sie zdarzyc np w Afryce juz dawno wody i inne napoje maja tkx "sleeve" na zkretce. Firmy afrykanskie stac na 300 tys EUR na maszyne zabezpieczajaca nakretke, a takim Danonie co? jest przyczyna zewnetrzna ale akcji wewnetrznej brak, tylko jakies tam bla...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 580) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.