Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Żywiec Zdrój: Rynek wód butelkowanych czekają kolejne rekordowe wzrosty

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-07-2016, 13:56
Żywiec Zdrój: Rynek wód butelkowanych czekają kolejne rekordowe wzrosty
fot. materiały prasowe

Popyt na wodę butelkowaną trwa cały rok, ale gorące lato przekłada się na rekordową sprzedaż. Silny trend prozdrowotny i tegoroczna pogoda wpływają na znaczący wzrost wolumenu sprzedaży tych produktów w ostatnich sześciu miesiącach.

Zeszłoroczne, gorące lato oraz silny trend prozdrowotny zaowocowały rekordowym wzrostem rynku wody butelkowanej w Polsce. Mimo, że największa sprzedaż przypada w okresie letnim, popyt na wodę trwa cały rok. Z danych Nielsena wynika, że ciepły początek 2016 roku przełożył się na 6,8-procentowy wzrost wolumenu sprzedaży w ostatnich sześciu miesiącach.

To dobra wiadomość dla całej branży. Zwłaszcza, że już od kilku lat w Polsce rośnie spożycie wody butelkowanej na osobę, średnio o 4 litry rocznie, a woda jest najchętniej kupowanym napojem bezalkoholowym.

Jednak nie tylko pogoda sprzyja rozwojowi rynku wód butelkowanych. Pomaga również moda na zdrowe żywienie i prowadzenie aktywnego trybu życia oraz coraz lepsza wiedza na ten temat. Niestety, jak się okazuje, w dalszym ciągu niewystarczająca. Jak wynika z badań TNS Polska przygotowanych na zlecenie Żywiec Zdrój, Polacy pomimo zaleceń lekarzy w dalszym ciągu piją za mało wody. 

Żywiec Zdrój zachęca Polaków do picia zdrowiej i już od kilku lat podejmuje wiele działań w tej dziedzinie. Spółka organizuje m.in. programy edukacyjne zachęcające do zwiększania spożycia wody, jak np. „Mamo, Tato, wolę wodę” – największy program edukacyjny skierowany do dzieci w wieku przedszkolnym. Do tej pory działaniami objęto już ponad milion przedszkolaków. Firma wiele inwestuje także w innowacje, skierowane właśnie do dzieci, by wspierać rodziców w kształtowaniu zdrowych nawyków wśród najmłodszych. Z myślą o nich spółka wprowadziła w tym roku dwie linie produktów – limitowaną edycję wody w butelkach z etykietami z popularnymi bohaterami filmu Angry Birds oraz linię „Głupawka” z zabawnymi motywami graficznymi.

Dostrzegając potencjał wciąż rosnącego rynku, spółka inwestuje nie tylko w innowacje produktowe
i wydatki marketingowe, co widać po obecności w mediach, ale również w dalszy rozwój, zwiększając swoje inwestycje. W kwietniu tego roku nastąpiło otwarcie nowej fabryki Żywiec Zdrój, która powstała na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w gminie Radziechowy. Inwestycja pozwala firmie zwiększyć moce produkcyjne i umożliwia jej dalszy rozwój na dynamicznie zmieniającym się rynku.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 087) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH