Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Napoje

Żywiec Zdrój z nową kampanią "Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie"

W marcu wystartowała nowa kampania Żywiec Zdrój niegazowany. Marka realizuje działania komunikacyjne pod hasłem „Serce to w 79% woda! Wybierz najlepszą dla siebie”. Kampania jest kolejnym elementem działań marki podkreślających znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia.

Żywiec Zdrój z nową kampanią
fot. Facebook/Żywiec Zdrój

W związku z konsekwentnie realizowaną misją firmy w obszarze prawidłowego nawodnienia, Żywiec Zdrój rozpoczął kolejną odsłonę kampanii pokazującą rolę wody w życiu człowieka. Działania promocyjne dotyczą całej marki wody niegazowanej Żywiec Zdrój. Spot reklamowy prezentuje serce nie tylko jako ogromnie istotny organ naszego ciała, ale także jako metaforę dobrych uczuć oraz jako miejsce, w którym metaforycznie je odczuwamy. Usłyszymy w nim, że: Serca pełne pasji to w 79% woda. Zdrowe serca to w 79% woda… tak samo jak złamane serca… czy troskliwe serca. (…) Składamy się z wody. Wybierz najlepszą dla siebie. Dzięki pokazaniu jak dużo wody zawiera ludzkie serce, Żywiec Zdrój® chce przypominać konsumentom o roli odpowiedniego nawodnienia.

– W reklamie pokazujemy sytuacje, w których bohaterowie kierują się sercem. Serce to nie tylko metafora dobrych emocji, ale także jeden z najbardziej zasobnych w wodę organów w ludzkim ciele – wg naukowców zajmujących się badaniem fizjologii naszego organizmu składa się z niej aż w 79%. Właśnie dlatego w naszej kampanii podkreślamy ogromną rolę, jaką woda pełni w naszym życiu – mówi Anna Kochańska, kierownik marketingu marki Żywiec Zdrój.

Kampania wystartowała w marcu 2019 roku i będzie realizowana w telewizji, internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.

Krystaliczna niegazowana woda źródlana marki Żywiec Zdrój jest czerpana z podziemnych górskich źródeł bijących w sercu Żywiecczyzny w Polsce i butelkowana na miejscu w nowoczesnych zakładach produkcyjnych firmy. Dzięki swojemu delikatnemu smakowi, niskiej mineralizacji, niskiej zawartości sodu oraz krystalicznej czystości jest odpowiednia do picia na co dzień dla każdego, niezależnie od wieku czy stanu zdrowia. Dzięki tym zaletom, Żywiec Zdrój jest jedyną wodą polecaną przez Instytut Matki i Dziecka nawet dla niemowląt, kobiet w ciąży i karmiących piersią.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żywiec Zdrój RSS ALERT    /    woda RSS ALERT    /    kampania reklamowa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.251.81
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.