Cykoria: 2018 był dla nas rokiem nowości produktowych
- W ciągu całego 2018 roku poszerzyliśmy naszą ofertę o blisko 20 nowych pozycji asortymentowych - mówi Jerzy Kurowski, dyrektor d/s handlu i marketingu Cykoria S.A.

Koncepcja nowego produktu to dopiero początek wprowadzenia go na rynek, bo jego dobra rotacja na półce zależy w głównej mierze od oczekiwań konsumentów.
- To właśnie z tego powodu każdy nasz pomysł konsultujemy z naszymi partnerami handlowymi, którzy są głosem bieżących potrzeb rynku. Cykoria swoje produkty sprzedaje zdecydowanie w większej części, w dużych sieciach handlowych, do których przychodzi klient tej samej branży, ale z różnymi oczekiwaniami, które dzięki odpowiedniemu zatowarowaniu, mogą zostać zaspokojone. W handlu tradycyjnym nie ma zbyt dużo miejsca na nowości, ze względu na ograniczenia na sklepowych półkach, które z trudem mieszczą najpopularniejsze produkty, typowe dla polskiej kuchni - mówi Jerzy Kurowski.
- W naszej ofercie znajduje się 500 rodzajów różnych produktów, więc wprowadzenie kolejnego poprzedza wnikliwa analiza. Także dlatego, że polski konsument jest tradycjonalistą, lubi znane sobie smaki i akceptuje nowy produkt tylko wówczas, kiedy będzie mógł z jego użyciem stworzyć potrawę o niesamowitym smaku, innowacyjnym, ale jednak bliskim tradycji - dodaje Jerzy Kurowski.
- Najwyższa jakość produktów to nasz najważniejszy cel na 2019 r. Współczesny klient jest bardzo wymagający i chce w swojej kuchni wszystko, co najlepsze. Dotyczy to zarówno klienta detalicznego, jak i branży HoReCa, która także chce sprostać wymaganiom konsumentów, preferujących nie tylko wysoką jakość, ale także naturalność, w tym brak konserwantów i wzmacniaczy smaku. Większość naszych działań będzie zmierzać w kierunku tworzenia tzw. czystej etykiety i naturalnego charakteru wszystkich naszych produktów - zapewnia.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.