REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

DeCare: Wzrasta zainteresowanie produktami etnicznymi (wywiad)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-11-2016, 14:37
DeCare: Wzrasta zainteresowanie produktami etnicznymi (wywiad)
Maciej Szała, współwłaściciel firmy DeCare; fot. DeCare

–Z roku na rok zwiększa się zainteresowanie smakami z różnych stron świata. W dużych miastach sushi czy dania tajskie zyskują coraz większą popularność. Lunch stał się dobrym momentem na spróbowanie nowości, a stąd już krótka droga do przeniesienia poznanych smaków do domu – mówi Maciej Szała, współwłaściciel firmy DeCare.

REKLAMA

Od sprzedaży jakich produktów firma DeCare rozpoczęła działalność?

Nasz biznes rozpoczęliśmy 30 lat temu od sklepu, którego głównym asortymentem były pałeczki do jedzenia. Już wtedy zauważyliśmy zainteresowanie kuchnią etniczną wśród Polaków i małymi krokami zaczęliśmy wprowadzać na polski rynek produkty azjatyckie. Od początku naszej działalności jesteśmy liderem rynku i to na szczęście się nie zmieniło. Zmienia się za to rynek i świadomość konsumentów, którzy coraz więcej podróżują i interesują się kuchnią, w szczególności jej zdrowotnymi aspektami. W naszej ofercie mamy ponad 500 produktów, z czego dużą część stanowi asortyment 5 naszych własnych marek z różnych stron świata. Nasze produkty wyróżnia jakość i różnorodność, coraz częściej są one bio, bez laktozy, bez cukru, odpowiednie dla wegan i wegetarian.

Jakie grupy produktów obecnie najintensywniej rozwijacie?

Tajlandia jest aktualnie najczęściej wybieranym kierunkiem egzotycznych wakacji, dlatego też produkty z tamtego regionu są niewątpliwie najchętniej kupowane. Nie przestajemy się rozwijać i na bieżąco rozszerzamy naszą ofertę. Wprowadzamy nowe produkty do naszej topowej marki House of Asia, z produktami z Tajlandii, Chin i Japonii, ale również marka Casa del Sur, oferująca produkty z Peru, cieszy się dużym powodzeniem. W naszych działaniach skupiamy się głownie na produktach, które mają dużą wartość dodaną same w sobie – superfoods, bio i eko. Powiększa się asortyment premium, gdzie głównym walorem jest jakość.

Jak budujecie ofertę marek własnych? Czy wraz ze wzrostem dostępności różnorodnych produktów etnicznych klienci zaczynają zwracać większą uwagę na markę produktu i zaczynają szukać konkretnej marki?

Zdecydowanie zauważamy, że konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na markę. Cieszy nas również fakt, że często są to nasze marki. Tu znowu muszę wspomnieć o House of Asia. Oferta tej marki rozwija się najszybciej i różnorodność dostępnych produktów sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie. Ludzie się przyzwyczają do smaku, opakowania i w związku z szybkim trybem życia nie mają czasu na zbędne eksperymenty – wybierają sprawdzone produkty. Duży wpływ na budowanie świadomości marki ma nasza obecność w mediach, w radio, prasie i internecie.  Rok 2016 był w tym temacie przełomowy. Znacznie zwiększyliśmy inwestycje przeznaczone na naszą obecność w mediach, dzięki czemu jeszcze bardziej umacniamy swoją pozycję na rynku.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 430) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 172)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH