Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Leszek Wąsowicz, prezes Helio - wywiad

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 30-10-2015, 09:32
Leszek Wąsowicz, prezes Helio - wywiad
Leszek Wąsowicz, prezes Helio

O planach rozwoju Helio, sytuacji na rynku bakalii oraz  - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Leszek Wąsowicz, prezes Helio.

Czy susza, ekstremalnie wysokie temperatury oraz chwilowe ograniczenia w dostawie energii elektrycznej i rosyjskie embargo wpłynęły na działalność Helio – jeśli tak w jakim stopniu?

Kluczowymi dla nas czynnikami jest sytuacja na międzynarodowych rynkach surowcowych bakalii oraz rynkach walutowych. Bakalie pochodzą bowiem przede wszystkim z odległych rejonów świata, zatem tegoroczna susza, czy wysokie temperatury w Polsce nie mają dla naszej działalności bezpośredniego przełożenia.

Na czym spółka zamierza się skupić w najbliższym czasie?

Planujemy kontynuować dotychczasową strategię rozwoju, w tym oferując produkty w cenach możliwie najkorzystniejszych dla rynku, ale bez uszczerbku dla wdrożonych standardów jakości produkcji, oraz wizerunku marki. Nadal będziemy się koncentrować na wykorzystaniu szans wynikających ze sprzyjających nam trendów konsumenckich, w tym mody na zdrową, naturalną i mało przetworzoną żywność, oraz na gotowanie w domu. Wciąż rozwijamy zatem intensywnie promowaną linię bakalii bez konserwantów Helio Natura, oraz linię mas do ciast. Co ważne dla konsumentów - nasze masy do ciast, podobnie jak bakalie Helio Natura, nie zawierają konserwantów oraz są bezglutenowe, co zostało wyraźnie odnotowane na opakowaniach. Jednocześnie nieustannie szukamy dodatkowych możliwości rozwoju w nowych kategoriach lub grupach asortymentowych, o zbieżnej grupie docelowej z dotychczasową. Mimo panujących na rynku trendów popularyzujących bakalie w codziennej, całorocznej diecie, należy jednak pamiętać, że to wciąż przedświąteczny popyt na bakalie jest dla branży kluczowy.

 Jaki Państwa zdaniem jest potencjał rozwoju rynku zdrowej żywności oraz rynku bakalii  w Polsce? Co determinuje rozwój tego segmentu?

Wyraźnym trendem kształtującym dzisiejszy rynek jest sięganie po żywność naturalną i zdrową. Helio Natura jest zatem naszą odpowiedzią na rosnący popyt na zdrową, naturalną i mało przetworzoną żywność. Jest ona poszukiwana m.in. z uwagi na wzrost częstotliwości występowania alergii i innych chorób cywilizacyjnych, w tym otyłości, a także panującą modę na zdrowy tryb życia. Jak wynika z badań, Polacy coraz częściej chcą być bowiem świadomymi konsumentami - wiedzieć co kupują i jedzą. Ponieważ zapotrzebowanie rynku jest spójne z realizowaną od lat strategią komunikacji marketingowej Helio, rozwinęliśmy ten segment działalności wprowadzając i intensywnie promując dedykowaną linię bakalii bez konserwantów HelioNatura.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 108) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH