Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes KUPS: Dzięki funduszom promocji można pozyskać nowe rynki zbytu

  • Autor: Magdalena Brzózka, portalspozywczy.pl
  • Data: 26-10-2009, 14:53
Prezes KUPS: Dzięki funduszom promocji można pozyskać nowe rynki zbytu

- Żeby zwiększyć sprzedaż koncentratów i soków chcemy dotrzeć na nowe kontynenty, do państw trzecich. Na początku przyszłego roku zdecydujemy czy, aby zrealizować ten pomysł, spróbujemy pozyskać pieniądze z funduszy promocji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Julian Pawlak, prezes Krajowej Unii Producentów Soków (KUPS).

- Dzięki funduszom promocji moglibyśmy pozyskać kilka milionów złotych na promocję naszych produktów na nowych rynkach. Chcielibyśmy sprzedawać soki koncentraty w nowych krajach i na pewno finansowe wsparcie bardzo by się nam przydało - mówi Julian Pawlak.

Na razie KUPS szuka nowych kierunków rozwoju. - Myślimy żeby spróbować pozyskać nowych odbiorców w krajach Bliskiego Wschodu oraz państwach trzecich. Rozważamy przygotowanie zarysu projektu promocyjnego na nowych rynkach. Gdyby udało się nam pozyskać pieniądze na promocje moglibyśmy uczestniczyć w targach branżowych w Ameryce Północnej, misjach gospodarczych a także zawęzić stosunki z ambasadorami poszczególnych krajów, do których chcemy dotrzeć - mówi Julian Pawlak.

Władze KUPS na początku przyszłego roku zdecydują czy wezmą udział w tym projekcie. Wnioski trzeba składać do końca kwietnia 2010 r.

Przypomnijmy, że 1 lipca tego roku weszła w życie ustawa o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych, którego celem jest wspieranie marketingu rolnego, wzrostu spożycia i promocji produktów rolno-spożywczych. W tym celu utworzono 9 Funduszy Promocji: Mleka, Mięsa Wieprzowego, Mięsa Wołowego, Mięsa Końskiego, Mięsa Owczego, Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych, Owoców i Warzyw, Mięsa Drobiowego i Fundusz Promocji Ryb.

Obecnie KUPS bierze udział w programie „5 porcji warzyw, owoców lub soku",  kampanii finansowanej przy wsparciu Unii Europejskiej oraz Rzeczpospolitej Polskiej. Dzięki temu KUPS otrzymał 2 mln euro na propagowanie zdrowej diety bogatej w warzywa, owoce oraz soki.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 458) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH