Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Przeczytaj cały wywiad z prezesem Maspeksu Krzysztofem Pawińskim

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
  • Data: 21-06-2012, 15:19
Przeczytaj cały wywiad z prezesem Maspeksu Krzysztofem Pawińskim
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice

Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex, mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl między innymi o trwających w grupie inwestycjach, planach dotyczących poszczególnych kategorii produktowych oraz wpływie cen surowców na rentowność spółki.

Lubella, marka kojarzona z makaronami, w 2002 roku weszła w segment płatków śniadaniowych, a ostatnio poszerzyła ofertę o sosy. Czy taka ekspansja w nowe kategorie nie jest zbyt ryzykowną strategią? Czy nie lepiej skupiać się na produktach znanych konsumentom?

Myślenie o dalszym rozwoju jest równoznaczne z innowacyjnym podejściem do kategorii, szczególnie ze strony lidera. Uważamy, że jeśli dana marka ma silne kompetencje, to w pewnym obszarze wokół niej można z powodzeniem lokować produkty, które w naturalny sposób będą stanowić jej uzupełnienie. Sosy, czy fixy, które wprowadziliśmy na rynek w tym roku, są świetnym dodatkiem do makaronów - dzięki nim dajemy konsumentom gotową propozycję na proste, szybkie i smaczne danie. Oczywiście jest to kwestia odpowiednich proporcji, bo żadna marka nie jest rozciągliwa w nieskończoność. Jednak w obszarze komplementarnych produktów to się sprawdza, dlatego to robimy.

Czy także marka Tiger będzie rozszerzana na nowe kategorie produktowe?

W tym roku pod marką Tiger wprowadziliśmy innowację - T-WATER - wodę energetyczną, która skutecznie nawadnia, jednocześnie zapewniając ciągły dopływ energii. Ze sprzedażą wystartowaliśmy przed sezonem, w lutym, a w tej chwili poprzez mocną kampanię reklamową prezentujemy ją konsumentom. Wiosna i lato to najlepszy okres dla sprzedaży tego typu produktów. Jest to dla nas duże wydarzenie. Uważamy, że ten produkt, właśnie tak zaprezentowany - woda niegazowana plus energetyk w opakowaniu 0,7 l, jest czymś, co dobrze się wpisuje w klimat tego brandu.

Czy spółka myśli o izotonikach?

Obecnie nie jest to projekt, który rozważamy. Natomiast w segment napojów funkcjonalnych wprowadziliśmy nowość - KUBUŚ WATERRR SPORT - pierwszą na rynku funkcjonalną wodę dla dzieci. Dzięki zawartości magnezu, wapnia oraz witamin - C, B6 i B12, dostarcza ona do organizmu minerały i witaminy utracone podczas wysiłku fizycznego. Nie zawiera konserwantów, ani sztucznych barwników. Jest to także tegoroczne wydarzenie, testowane właśnie przez rynek.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 288) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH