Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Tomasz Meller, prezes Grupy Nordis - wywiad

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 28-10-2013, 13:36
Tomasz Meller, prezes Grupy Nordis - wywiad
Tomasz Meller, prezes zarządu Nordis/ Fot. P.Pawłowski / ŻelaznaStudio

O tym, że kryzys nie jest widoczny w mrożonkach, o planach rozwoju i potencjale rozwoju mrożonkowej branży opowiada serwisowi portalspozywczy.pl, Tomasz Meller, prezes zarządu Nordis.

Jaki dla Państwa firmy był 2013 r.? Czy spowolnienie gospodarcze wpłynęło na Państwa sprzedaż - w jaki sposób? Jak Nordis radził sobie w tym trudnym rynkowo czasie?

Z punktu widzenia naszej branży kryzys jest zjawiskiem wykreowanym przez ekspertów z zakresu ekonomii, ponieważ w mrożonkach kryzysu nie widać. Konsumpcja rośnie, a producenci wprowadzają produkty o coraz lepszej jakości, ponieważ wzrasta świadomość klientów. Dlatego, w przypadku lodów, najszybciej rozwija się kategoria Premium, czyli lody najdroższe o wysokiej jakości. Plasujemy w tym segmencie sporo produktów, z których najbardziej znana jest linia Nordis Cadenza. Ale to nie zjawiska gospodarcze dyktują warunki na krajowym rynku lodów, tylko przyzwyczajenia i pogoda. Lody jemy przede wszystkim w miesiącach letnich, chłodne miesiące psują plany sprzedaży, a gorące tygodnie potrafią błyskawicznie poprawić wyniki.

Z jakimi wynikami firma zamknie 2013 r. (zysk netto i przychody ze sprzedaży), jakie są szacunki na 2014 r.?

Ubiegły rok zamknęliśmy przychodami na poziomie 180 mln zł. Wiemy już, że założenia i plany finansowe przyjęte przez nas na ten rok zostaną zrealizowane i rok 2013 również zamkniemy na dobrym poziomie.

Jakie Nordis ma plany rozwoju na najbliższe miesiące, na czym skupi się do końca tego roku i w 2014 r. - czy planuje poszerzać ofertę, wchodzić w nowe kategorie spożywczego rynku (które?)?

Obecnie skupiamy się przede wszystkim na produkcji i dystrybucji portfolio wyrobów kulinarnych Nordis, wśród których oferujemy produkty takie jak pyzy czy pierogi, ale również kluski, knedle oraz kopytka. Zwłaszcza zimą Polacy bardzo chętnie sięgają po mrożone dania gotowe, których przygotowanie zajmuje niewiele czasu.

Konsekwentnie wprowadzamy nowe opakowania dla kolejnych produktów mrożonych marki Nordis. Po włoszczyźnie, szpinaku, kalafiorze i truskawkach, które w tym sezonie jako pierwsze zyskały odświeżoną szatę graficzną, dokonaliśmy już zmiany kolejnych opakowań: barszczu ukraińskiego, królewskiego bukietu warzyw, marchwi z groszkiem oraz zupy wiosennej. Chcemy, aby do końca tego roku w nowych barwach zadebiutowała również linia warzyw na patelnię Nordis, która uwzględnia mieszankę premium, azjatycką, wiejską, a także wykwintną.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH