Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Wzrost gospodarczy i trendy żywieniowe mocno nam sprzyjają - rozmowa z prezesem spółki Bakalland

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-01-2018, 15:26
Wzrost gospodarczy i trendy żywieniowe mocno nam sprzyjają - rozmowa z prezesem spółki Bakalland
Marek Moczulski, prezes Bakallandu/ fot. PTWP

- Niewątpliwie obecny wzrost gospodarczy i trendy żywieniowe sprzyjają firmie Bakalland. Jesteśmy w doskonałym położeniu. Mamy przestrzeń do tworzenia kolejnych innowacyjnych produktów dla różnych grup klientów, ekspansji zagranicznej, dalszych inwestycji czy ewentualnych przejęć, jeśli któryś z podmiotów spełniłby nasze oczekiwania. Bacznie obserwujemy sytuację i rozważamy różne możliwości - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Marek Moczulski, prezes Bakallandu.

2017 r. - jaki to był czas dla Państwa firmy? Z jakimi wyzwaniami, przeciwnościami losu Państwa firma się borykała? Jakie czynniki pozytywnie wpływały na rozwój Państwa firmy?

Kończący się rok był dla nas czasem inwestycji i intensywnego rozwoju oferty. Nasza pozycja zobowiązuje nas do rozwijania tego rynku i sięgania po kolejne rozwiązania dla nowych grup konsumentów. W tym roku postawiliśmy na uzupełnienie oferty batonów zbożowo-bakaliowych i przeprowadziliśmy prawdziwą rewolucję w składach naszych dotychczasowych produktów.

Przygotowaliśmy nowe receptury wszystkich batonów i musli z linii BA! – teraz nie zawierają syropu glukozowego ani tłuszczów utwardzonych. Wprowadziliśmy też linię trzech batonów zbożowych bez dodatku cukru, za to wzbogaconych o superfoods takie jak chia, quinoa i amarantus. Konsumenci to dostrzegli i nasze batony z ich naturalnym składem cieszą się ogromnym powodzeniem. Pozwala to nam na dalsze wzmocnienie pozycji lidera, którym jesteśmy od zeszłego roku. Dla dzieci zaproponowaliśmy zdrowe batony BA! Kids, które bez przeszkód mogą być sprzedawana w szkolnych sklepikach. Spełniają bowiem restrykcyjne wymagania Ministerstwa Zdrowia. A osoby, które intensywnie uprawiają sport na półkach sklepowych znajdą już nasze nowe batony proteinowe.

Tworząc ich recepturę skorzystaliśmy ze wsparcia uznanego dietetyka sportowego – Jakuba Mauricza. To propozycja, której na rynku masowym jeszcze nie było. Podobne zmiany zaszły w portfolio marki Delecta, gdzie również postawiliśmy na proste i naturalne receptury oraz naturalne składniki, wprowadzając m.in. Budynie jaglane czy Babeczki dyniowe w ramach linii z Serca natury.

Wszystkie te działania wiązały się z inwestycjami, które podjęliśmy w ostatnich latach. W samym tylko Janowie Podlaskim, dzięki kilkudziesięciomilionowej inwestycji, uruchomiliśmy dwie nowe linie produkcyjne,  zautomatyzowaliśmy proces pakowania oraz magazynowanie gotowych produktów. To pozwala nam sprostać zapotrzebowaniu klientów i odważnie planować przyszłość zarówno na polskim rynku, jak i poza granicami kraju.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 575) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH