Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

AB Foods Polska stawia na budowanie świadomości konsumenta oraz nowe produkty

  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-10-2011, 12:39
AB Foods Polska stawia na budowanie świadomości konsumenta oraz nowe produkty
Maciej Tomaszewski, dyrektor zarządzający AB Foods Polska / For. Paweł Pawłowski, Żelazna Studio

W najbliższym roku planujemy inwestycje w kategorię sosów azjatyckich - sosy do gotowania, jak i zyskujące coraz większą popularność sosy do woka i na patelnie (stir-frying). Będziemy też dalej rozwijać kategorię produktów do sushi i kuchni japońskiej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Maciej Tomaszewski, dyrektor zarządzający AB Foods Polska.

Jak zapewnia Maciej Tomaszewski, AB Foods Polska zamierza ulepszać istniejące i wprowadzać nowe produkty.

- Właśnie wprowadzamy do Polski markę Reggae Reggae, czyli produkty kuchni karaibskiej. Pomysłodawcą i właścicielem receptur jest Levi Roots, który jest zwycięzcą brytyjskiej edycji programu Dragons' Den. Produkty Reggae Reggae osiągnęły spory sukces na rynku brytyjskim i wychodzą w tej chwili na rynki międzynarodowe. Reggae Reggae to sosy zimne oraz ciepłe polecane np. na grilla. W tym roku wprowadziliśmy je do sprzedaży testowej, a w przyszłym - będziemy intensyfikować działania przed sezonem grillowym. W kolejnych latach planujemy rozbudowę portfolio tej marki w Polsce, włączając w to sosy gorące - powiedział dyrektor zarządzający AB Foods Polska.

Jak dodaje, firma działa na trudnym rynku, ponieważ jej produkty nie są produktami pierwszej potrzeby. - W Polsce potrawy kuchni orientalnej spożywamy raz na jakiś czas, podczas gdy np. w Skandynawii - 3-4 razy w tygodniu. W związku z tym - oprócz ceny - liczy się także dotarcie do konsumenta. Kluczowe są: świadomość marki, znajomość produktów i oczywiście edukacja konsumentów. Najważniejszym elementem strategii, którą zamierzamy wdrażać to budowanie świadomości konsumenta i pokazywanie jak przygotowywać dania kuchni orientalnej w możliwie najlepszy i najprostszy sposób. Drugim jej elementem jest budowanie świadomości marki - komentuje Maciej Tomaszewski.

AB Foods Polska planuje inwestycje w media, czyli kampanię reklamową nakierowaną na zwiększenie świadomości marki Blue Dragon.

Czytaj także: Dyrektor AB Foods Polska: Rynek żywności orientalnej rośnie dynamicznie

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 885) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH