REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Agros Nova chce rozwijać sprzedaż w drogeriach i aptekach

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PM
  • Data: 27-07-2012, 13:47
Agros Nova chce rozwijać sprzedaż w drogeriach i aptekach
Marek Sypek, prezes Agros Nova

- Produkty funkcjonalne, których sprzedaż w Polsce w najbliższych latach będzie systematycznie rosła, tak jak to ma miejsce na Zachodzie, powinny być obecne we wszystkich formatach sklepów kanału tradycyjnego i nowoczesnego, w sieciach drogeryjnych i na stacjach benzynowych. W tej chwili koncentrujemy się na tych placówkach, które zapewnią dobrą rotację naszym produktom - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Sypek, prezes grupy Agros Nova.

REKLAMA

Jak dodaje, dobrym przykładem są gumy funkcjonalne DrWitt, czyli innowacyjne produkty, o których trzeba wcześniej opowiedzieć klientowi, odpowiednio je zaprezentować w placówce, by konsument wiedział, że taka nowa kategoria pojawiła się w sklepie.

- Dobrym partnerem pod tym kątem jest np. sieć Rossmann, w której jesteśmy już obecni. W większości placówek handlowych naturalnym miejscem lokalizacji gum funkcjonalnych jest strefa kasy. Dodatkowo wiele sklepów, szczególnie w kanale nowoczesnym, tworzy już oddzielne półki z suplementami diety. Tam powinna pojawić się oferta gum funkcjonalnych DrWitt. Celujemy także w apteki, w których nasze produkty znajdą się najbliższych tygodniach dlatego staraliśmy się o certyfikację GIS - tłumaczy Marek Sypek.

Jeśli chodzi o nowe napoje funkcjonalne DrWitt, w tym nową linię DrWitt ActivDrink, która wkrótce zadebiutuje na rynku, zasady są podobne. - Chcemy pojawić się z nimi w różnych formatach sklepów, w pierwszej kolejności w większych miastach - dodaje prezes Agros Nova.

 

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ŁuŁuŁukasz 28-07-2012, 21:19:
@Ulvlar piłeś to wszystko?Mi HELL smakował,chciałbym spróbować jeszcze HELL Whisky i HELL Vodka.
A tego oszołomstwa nawet nie będę komentował,wystarczy,że robią darmową reklamę przeciętnemu produktowi.
  • Ulvlar 27-07-2012, 17:28:
@flp Jest też Devil Energy Drink, HELL, 666 Energy Drink, Inferno, DareDevil, Diablo, Red Devil i pewnie by się znalazło więcej. Logo Monstera tworzą hebrajskie trzy szóstki. To już "gwiazdka" Rockstara bardziej przypomina pentagram satanistyczny. A wy wszyscy doczepiliście się do tego Demona i zrobiliście sobie kozła ofiarnego. Dlaczego nie bojkotować wszystkiego co związek z "satanizmem"? Chyba, że tu nie chodzi o sam napój/puszkę, a o osobę Pana Adama Darskiego? To by jeszcze lepiej świadczyło o waszym "intelekcie" i "tolerancji". Pozdrawiam.
  • flp 27-07-2012, 14:18:
Nie mniej promuja satanizm nowym napojem.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 952) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH