Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Agros Nova: Rozważymy sprzedaż zbędnych składników majątku naszej grupy

Prowadzimy proces integracji Kotlin Dystrybucja z Agros Nova. Dzięki temu liczymy na to, że osiągniemy efekty synergii w obszarach finansów, dystrybucji i marketingu - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Joanna Bancerowska, rzecznik Agros Nova.

Agros Nova: Rozważymy sprzedaż zbędnych składników majątku naszej grupy
na zdjęciu Joanna Bancerowska, rzecznik Agros Nova

Agos Nova chce oszczędzić, zwiększyć efektywność działań rynkowych i przychody. - Zakład w Kotlinie jest już od początku roku w strukturze Agros Nova. W Kotlinie produkujemy produkty mrożone marki Elbro oraz dania gotowe - mówi Joanna Bancerowska.

W zakładzie pracuje około 100 osób.

- Restrukturyzacja operacyjna została przeprowadzona w zakładzie w ubiegłym roku. W Kotlin Dystrybucja zatrudnionych jest kilkunastu etatowych pracowników. W ramach procesu integracji odbędzie się przegląd potencjału kadrowego, a najlepszym pracownikom i współpracownikom zaproponujemy przejście do Agros Nova i Agros Nova Brands. W ramach porządkowania struktur i procesów rozważamy też sprzedaż zbędnych składników majątku naszej grupy - mówi Joanna Bancerowska.

Marka Kotlin będzie dalej rozwijana przez spółkę Agros Nova.

- Za zarządzanie marką oraz prowadzenie działań marketingowych odpowiedzialna będzie Agros Nova Brands, spółka z naszej Grupy zarządzająca całym portfolio marek Agros Nova - mówi Joanna Bancerowska.

Od ubiegłego roku zdecydowana większość produktów marki Kotlin wytwarzana jest w zakładach Agros Nova w Łowiczu i Włocławku. W zakładzie w Kotlinie pozostało kilka pozycji asortymentowych dań gotowych i warzyw w słoikach. Celem przejęcia Kotlinu było wzmocnienie grupy Agros Nova.

- Zawsze jednak konsekwencją akwizycji są procesy restrukturyzacyjne. Wpasowanie nabywanych podmiotów w struktury przedsiębiorstwa przejmującego, podnoszenie efektywności działania i optymalizacja przejmowanego majątku, uwzględniająca także zbywanie niektórych jego elementów. Kotlin ostatnich latach przed przejęciem generował straty, dlatego konieczna była niezwłoczna restrukturyzacja - mówi Joanna Bancerowska.

Czytaj więcej na temat spółki Agros Nova.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Joanna Bancerowska RSS ALERT    /    Agros Nova RSS ALERT    /    Kotlin RSS ALERT    /    Elbro RSS ALERT    /    przetwórstwo owocowo-warzywne RSS ALERT    /    marka RSS ALERT    /    przejęcia RSS ALERT    /    mrożonki RSS ALERT    /    efektywność RSS ALERT    /    oszczędności RSS ALERT    /    restrukturyzacja RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • kotlinowiec 2010-11-25 17:57:55
    chyba poproszę aby ta Pani napisała mi jakąś książkę tak ładnie mówi :-)
  • Speed 2010-11-26 19:05:52
    Ladnie to nazwali. Ale prawda jest taka, ze zaczyna sie proces marginalizacji marki Kotlin. Wykupili Kotlin po to aby znikla konkurencja. I tak nigdy nie kupie nic z Lowicza.
  • kaliszanin 2010-11-26 20:55:50
    tak zniknie marka KOTLIN , ulubione koncentraty pomidorowe , dżemy niskosłodzone i wiele róznych przetworów. Ale Kotlin kupili po to aby zniknął ,podobnie jak kaliszanka w Kaliszu.
  • pisowiec 2010-11-26 20:58:26
    taki wielki zakład tak został zniszczony .Zniknie na zawsze z krajobrazu !!!!!!!!jak wiele polskich zakładów!!!!!!!!taki los czeka inne polskie zakłady , a wyborcy nic !!!!!!!!!! jak osły głosują na PO!!!!!!!!!!!!!!!!!1
  • Pleszewianin 2010-12-07 14:19:43
    Słuchając pani Joanny Bancerowskiej mam wrażenie że poza swoim komputerem i słupkami na monitorze nic innego nie widzi. Czy zauważył ktokolwiek że tymi decyzjami sprzedaży „zbędnych składników” niszczy się zakład i bazę surowcową wraz z plantatorami którzy produkowali 20 000 tyś.ton POMIDORÓW na koncentraty i ketchup.Jak będzie brzmieć reklama kotlińskich wyrobów POMIDORY DOJRZEWAJĄCE W POLSKIM CZY CHIŃSKIM SŁOŃCU

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.25.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.