Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Anna Starmach ambasadorką nowej linii produktów firmy Purella Superfoods

Purella Superfoods rozszerza portfolio o 25 super produktów typu superfoods, zawierających wyjątkowe wartości odżywcze, jako dodatki do codziennej diety. Nowości to obok czarnuszki czy surowego kakao, to również takie produkty jak m.in.: moringa, maca, jagody acai czy maqui, camu camu, baobab oraz białko konopne. Nowy asortyment jest odpowiedzią na silne trendy rynkowe oraz ewoluujące potrzeby konsumentów, którzy poszukują sposobów na wzbogacenie swoich jadłospisów. Ambasadorką linii została Anna Starmach.

Anna Starmach ambasadorką nowej linii produktów firmy Purella Superfoods
fot. Facebook/ PurellaSuperfoods

Niedawno zapowiadaliśmy, że Purella wprowadzi superfood z salonów na rynek masowy.

Pierwsze produkty nowej linii pojawią się w sieci drogerii Rossmann oraz na Frisco.pl na początku maja br. Następne w czerwcu w kolejnych sieciach współpracujących z firmą. Cała linia to 25 wyselekcjonowanych produktów, które można w łatwy sposób dodać do codziennej diety, od pożywnego śniadania przez obiad i deser, na lekkiej kolacji kończąc. Wśród nowości znajdziemy takie produkty jak jagody maqui, lucuma – naturalna alternatywa cukru, kruszone kakao w lucumie, miechunka, camu camu czy baobab. Większość produktów posiada certyfikat BIO.

Produkty będą dostępne w opakowaniach 21-45 g, a niektóre jak np. sól himalajska, cukier kokosowy, czy mąka kokosowa w gramaturach 100-200 g. Większość produktów będzie dostępna w cenie ok. 2,99-6,99 zł za sztukę.

- W 2018 roku nasza firma przeprowadziła szereg badań i analiz rynku we współpracy z agencją badawczą IQS. W naszych analizach wykorzystaliśmy, również badania rynkowe firmy Mintel oraz Nielsen Shopper Trends. Chcemy być absolutnie pewni, że wprowadzając nową, tak dużą linię produktów na rynek, spełnimy oczekiwania naszych konsumentów oraz sieci handlowych. Nasze produkty kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców, którzy na co dzień niekoniecznie odwiedzają półki ze zdrową żywnością, ale chcą w prosty sposób uzupełnić swoją codzienną, tradycyjną dietę o zdrowe składniki – mówi Michał Czerwiński, prezes zarządu Purella Superfoods.

Przedstawiciele firmy zapewniają, że nowa linia produktów Purella Superfoods jest odpowiedzią na silne trendy rynkowe oraz ewoluujące potrzeby konsumentów, którzy poszukują sposobów, jak zdrowo, niewielkim kosztem i w łatwy sposób, na co dzień wzbogacić swój jadłospis. To naturalna dawka niezbędnych witamin i minerałów zawarta w jednej łyżeczce.

Czytaj również: Purella celuje z prozdrowotną ofertą w konsumentów żywności konwencjonalnej

więcej informacji:

Anna Starmach RSS ALERT    /    Purella Superfoods RSS ALERT    /    Artur Gajewski RSS ALERT    /    Michał Czerwiński RSS ALERT    /    superfoods RSS ALERT    /    Ewa Chodakowska RSS ALERT    /    BeRAW RSS ALERT    /    bValue RSS ALERT    /    Rossmann RSS ALERT    /    frisco.pl RSS ALERT    /    Mintel RSS ALERT    /    Nielsen RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • rayban 2019-04-15 09:00:00
    Kombinują jak koń pod górę. Czy jakiś ich produkt utrzymał się na rynku dłużej niż rok?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.128.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.