Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Arteta, Purella i Bracia Sadownicy wspólnie ruszają na podbój rynku tradycyjnego

Pod hasłem „Dobre jedzenie, lepsze życie” rusza wspólny projekt dystrybucyjny innowatorów na rynku zdrowej żywności. DayUp (Arteta), Purella z markami BeRAW i Superfoods oraz Bracia Sadownicy rozpoczynają współpracę przy budowie wspólnych sił sprzedaży obsługujących rynek handlu tradycyjnego.

Arteta, Purella i Bracia Sadownicy wspólnie ruszają na podbój rynku tradycyjnego
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 14-08-2019, 07:37

Od sierpnia b.r. zespół przedstawicieli handlowych reprezentujących trzy firm, w podziale na trzy regiony rozpoczął pracę mającą na celu budowę dystrybucji zdrowych przekąsek DayUp, produktów superfoods do gotowania Purella Superfoods z ambasadorem marki Anią Starmach, batonów BeRAW z Ewą Chodakowską oraz soków i napojów marki Bracia Sadownicy.

- Oprócz oczywistych celów biznesowych projektu „Dobre jedzenie, lepsze życie” chcemy zmieniać oblicze kategorii, w których konkurujemy. Naszym celem jest zapewnienie wszystkim konsumentom szerokiej dostępności naszych produktów, również w małych, lokalnych sklepach. Wierzymy, że każdy zasługuje na produkty spożywcze najwyższej jakości – mówi Krzysztof Trznadel, Channel Sales Manager z Arteta Sp. z o.o.

Projekt organizowany jest w modelu out-sourcing’u sił sprzedaży. Przedstawiciele handlowi sprzedawać będą produkty ze wspólnej oferty trzech producentów obejmującej aż 6 komplementarnych kategorii produktowych: alternatywy produktów nabiałowych (jogurty owocowe, desery i serki homogenizowane), produktów śniadaniowych, wody, przypraw i dodatków kulinarnych, batonów i zdrowych przekąsek oraz tłoczonych soków nie z koncentratu  i napojów bez cukru. Wspólnym mianownikiem wszystkich produktów są takie atrybuty jak: transparentne i czyste składy, naturalne składniki, brak dodanego cukru, bezpieczeństwo i wygoda.

- Chcemy propagować dobrą żywność, która nie jest ulepszana, konserwowana, czy dodatkowo słodzona. Proste rozwiązania są najlepsze, tak jak nasze zasady. Dlatego połączyliśmy nasze siły – mówi Dawid Błaszczyk dyrektor marketingu Bracia Sadownicy.

Jest to pionierski projekt tego typu w segmencie tzw. zdrowej żywności.

- Chcemy udowodnić, że również w kanale tradycyjnym można sprzedawać najwyższej jakości, wartościowe produkty spożywcze. Dlatego zapraszamy do współpracy najważniejszych dystrybutorów rynku tradycyjnego w Polsce. Wierzymy, że każda zmiana zaczyna się od drobnych, codziennych wyborów. Wystarczy sięgnąć po produkty z naszej oferty, aby już dziś zacząć zmieniać swoją rzeczywistość na lepszą – podsumowuje Artur Gajewski dyrektor marketingu Purella.

Aktualnie wciąż kompletowany jest zespół handlowców i poszukiwani są kandydaci z całej Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Purella RSS ALERT    /    Artur Gajewski RSS ALERT    /    DayUp RSS ALERT    /    BeRAW RSS ALERT    /    Bracia Sadownicy RSS ALERT    /    superfoods RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.176.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.