Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Artur Gajewski z Purella Food na FRSiH: Współpracujemy z blogerami i ambasadorami marek

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-11-2017, 19:07
Artur Gajewski z Purella Food na FRSiH: Współpracujemy z blogerami i ambasadorami marek
Artur Gajewski, Marketing Sales Director, Purella Food. Fot. PTWP

Purella Food współpracuje z blogerami i ambasadorami marek. Jeśli mariaż ambasadora z marką jest idealnie dobrany, to wtedy jest to naturalne - mówił Artur Gajewski, Marketing Sales Director z Purella Food podczas debaty „Nowa siła marketingowa: trendsetterzy i social media decydują o „być albo nie być” produktu" w trakcie X Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2017.

- Nasza firma powstała dwa lata temu, a aktywnie działamy od roku powiększając nasze portfolio i pracując nad strategią rozwoju. Ideą zaistnienia naszego przedsiębiorstwa było stworzenie firmy w kategorii zdrowej żywności superfoods. Wszystko zaczęło się od chlorelli, która pozwoliła wyróżnić się nam na tle konkurencji. Postawiliśmy na chlorellę - produkt najwyższej jakości z hodowli w Korei Południowej. Ma ona wskazania medyczne oraz duże wartości odżywcze - mówił Artur Gajewski, Marketing Sales Director z Purella Food.

- Udawało nam się współpracować z blogerami, influencerami i oni nam pokazali, jak używać chlorelli. Wiążemy strategię komunikacyjną naszej głównej marki z ambasadorami marki, ponieważ nasza grupa docelowa ceni fakt, że za produktem stoi coś więcej niż tylko firma i ważne jest, aby nadać produktowi emocje i kontekst - mówił.

Tłumaczył, że jeśli mariaż ambasadora z marką jest idealnie dobrany, to wtedy jest to naturalne. Jako przykład podawał współpracę z Victorem Borsukiem, polskim kitesurferem i ambasadorem marki Purella Food.

Dodał, że przekąski z superfoods są popularne wśród pasjonatów sportu, ponieważ doceniają oni tzw. czystą etykietę i dodatkowe wartości, jakie dają im produkty superfoods. - Dlatego Purella Food będzie się wiązała z blogerami i ambasadorami marek - wyjaśniał.

Artur Gajewski mówił również o nawiązanej niedawno współpracy z Ewą Chodakowską, trenerką fitness. Przypomnijmy, Ewa Chodakowska i jej mąż, wspólnie z firmą Purella Food, wprowadzają na rynek linię przekąsek skierowaną do wszystkich dbających o zdrowie i dobrą formę. Linia BeRAW zbudowana jest z 4 kompozycji smakowych batonów i 3 propozycji słodkich kuleczek.

- Jest nam niezmiernie miło rozpocząć współpracę z Ewą Chodakowską, która jest liderem opinii w kreowaniu żywienia prozdrowotnego - mówił Artur Gajewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 786) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH