REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Atlanta AM: Chcemy skorzystać na popularności kuchni śródziemnomorskiej w Polsce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-04-2015, 14:06
Atlanta AM: Chcemy skorzystać na popularności kuchni śródziemnomorskiej w Polsce
Adam Dyszyński, Dyrektor zarządzający Atlanta AM

- Na polskim rynku obserwujemy rosnące zainteresowanie kulturą śródziemnomorską. Widać to nie tylko w sposobie gotowania Polaków, ale również w rosnącej liczbie restauracji, które specjalizują się w tej kuchni. Nasza strategia opiera się na wykorzystaniu tego trendu. Cieszy nas, że Polacy nie boją się eksperymentować i chcemy dostarczać im oryginalnych produktów, zwłaszcza, że nasze produkty pod marką Melissa Primo Gusto pochodzą z Włoch i Grecji - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Adam Dyszyński, Dyrektor zarządzający Atlanta AM.

REKLAMA

Firma Atlatna AM, właściciel takich spożywczych marek jak: makaronów Melissa Primo Gusto czy przetworów pomidorowych Tomatera, szans na rozwój w Polsce upatruje głównie w rozwijającym się trendzie kultury śródziemnomorskiej.

- Są to doceniane i popularne smaki w Polsce i właśnie tę okazję chcemy wykorzystać. Na ten rok naszym największym wyzwaniem jest rozwój dystrybucji i dalsze budowanie świadomości marki Melissa Primo Gusto wśród konsumentów - zapewnia Adam Dyszyński.

Firma planuje również  rozszerzać portfolio produktów pomidorowych. - To jest ciekawa część rynku, która świetnie się rozwija, nawet szybciej niż makarony. Ludzie są świadomi wartości odżywczych, zdrowotnych i walorów smakowych pomidorów i chętnie je stosują - dodaje.

- W Polsce inwestujemy w rozwój marki Melissa Primo Gusto. Rozwijamy dystrybucję, dział handlowy, i inwestujemy w marketing gdzie  skupiamy się na komunikacji digitalowej. Rozwijamy takie kategorie jak: makarony, pomidory i oliwki. W przyszłości na pewno będziemy chcieli rozszerzyć gamę o produkty z innych kategorii, ale jeszcze nie w 2015 roku - wylicza Adam Dyszyński.

Firmia Melissa Kikizas to firma rodzinna, prowadzona od trzech pokoleń. Firmę założył Alexandro Kikizas w 1947 roku, dziadek obecnego prezesa. Melissa Kikizas jest liderem na rynku makaronów w Grecji, gdzie zajmuje 1/3 rynku. Firma rozwija się na różnych rynkach w Europie m.in. w Bułgarii, Rumuni, Cyprze. W Europie środkowowschodniej to rynek polski jest kluczowy.

Zakłady produkcyjne firmy znajdują się w Grecji. Między innymi fabryka makaronów, która jest jedna z największych  w Europie. - W Polsce na razie nie planujemy otwierać fabryk, chcemy skupić się na rozwoju dystrybucji i działalności handlowej - dodaje Adam Dyszyński.

 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH