Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Atlanta AM: Chcemy skorzystać na popularności kuchni śródziemnomorskiej w Polsce

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 10-04-2015, 14:06
Atlanta AM: Chcemy skorzystać na popularności kuchni śródziemnomorskiej w Polsce
Adam Dyszyński, Dyrektor zarządzający Atlanta AM

- Na polskim rynku obserwujemy rosnące zainteresowanie kulturą śródziemnomorską. Widać to nie tylko w sposobie gotowania Polaków, ale również w rosnącej liczbie restauracji, które specjalizują się w tej kuchni. Nasza strategia opiera się na wykorzystaniu tego trendu. Cieszy nas, że Polacy nie boją się eksperymentować i chcemy dostarczać im oryginalnych produktów, zwłaszcza, że nasze produkty pod marką Melissa Primo Gusto pochodzą z Włoch i Grecji - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Adam Dyszyński, Dyrektor zarządzający Atlanta AM.

Firma Atlatna AM, właściciel takich spożywczych marek jak: makaronów Melissa Primo Gusto czy przetworów pomidorowych Tomatera, szans na rozwój w Polsce upatruje głównie w rozwijającym się trendzie kultury śródziemnomorskiej.

- Są to doceniane i popularne smaki w Polsce i właśnie tę okazję chcemy wykorzystać. Na ten rok naszym największym wyzwaniem jest rozwój dystrybucji i dalsze budowanie świadomości marki Melissa Primo Gusto wśród konsumentów - zapewnia Adam Dyszyński.

Firma planuje również  rozszerzać portfolio produktów pomidorowych. - To jest ciekawa część rynku, która świetnie się rozwija, nawet szybciej niż makarony. Ludzie są świadomi wartości odżywczych, zdrowotnych i walorów smakowych pomidorów i chętnie je stosują - dodaje.

- W Polsce inwestujemy w rozwój marki Melissa Primo Gusto. Rozwijamy dystrybucję, dział handlowy, i inwestujemy w marketing gdzie  skupiamy się na komunikacji digitalowej. Rozwijamy takie kategorie jak: makarony, pomidory i oliwki. W przyszłości na pewno będziemy chcieli rozszerzyć gamę o produkty z innych kategorii, ale jeszcze nie w 2015 roku - wylicza Adam Dyszyński.

Firmia Melissa Kikizas to firma rodzinna, prowadzona od trzech pokoleń. Firmę założył Alexandro Kikizas w 1947 roku, dziadek obecnego prezesa. Melissa Kikizas jest liderem na rynku makaronów w Grecji, gdzie zajmuje 1/3 rynku. Firma rozwija się na różnych rynkach w Europie m.in. w Bułgarii, Rumuni, Cyprze. W Europie środkowowschodniej to rynek polski jest kluczowy.

Zakłady produkcyjne firmy znajdują się w Grecji. Między innymi fabryka makaronów, która jest jedna z największych  w Europie. - W Polsce na razie nie planujemy otwierać fabryk, chcemy skupić się na rozwoju dystrybucji i działalności handlowej - dodaje Adam Dyszyński.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH