REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Atlanta będzie rosnąć organicznie, wprowadzi nowe produkty

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-09-2013, 10:43
Atlanta będzie rosnąć organicznie, wprowadzi nowe produkty
Dariusz Mazur, prezes Atlanty Poland

Atlanta Poland w roku obrotowym 2013/2014 będzie kontynuować realizowaną dotychczas strategię, opartą o wzrost organiczny. Analizując rynek pod kątem oferty asortymentowej, a także podążając za nowymi trendami, spółka rozważa możliwość wejścia na rynek z nowymi produktami.

REKLAMA

Spółka planuje również prowadzenie działań marketingowych, których celem jest zwiększeniem rozpoznawalności na rynku i sprzedaży produktów marki BAKAL.

W segmencie hurtowym spółka planuje rozwijać sprzedaż przede wszystkim dzięki pozyskiwaniu nowych odbiorców i zwiększaniu współpracy z dotychczasowymi, natomiast w segmencie detalicznym również poprzez rozszerzenie oferty asortymentowej obejmującej nie tylko bakalie ale również produkty z innych sektorów np. cukierniczego.

- Pierwsze działania w tym kierunku zostały podjęte poprzez wprowadzenie na rynek, ramach marki „Bakal", linii nowych produktów Bakal Sweet obejmującej bakalie drażerowane w czekoladzie białej, mlecznej i deserowej - podała spółka w raporcie kwartalnym.

Atlanta Poland działa na rynku hurtowego handlu bakaliami. Udział spółki w rynku kształtuje się na poziomie od kilku do kilkudziesięciu procent w kluczowych pozycjach asortymentowych.

W segmencie sprzedaży detalicznej w pierwszej połowie 2012 roku spółka wdrożyła zaplanowaną zmianę wizerunku dla opakowań marki Bakal, jednocześnie w roku obrotowym 2012/2013 konsekwentnie pracowała nad wzrostem sprzedaży w tym segmencie skupiając się na zwiększeniu asortymentu w poszczególnych sieciach handlowych.

- Podążając za nowymi trendami, spółka rozważa możliwość wejścia na rynek z nowymi produktami i wprowadzenia zmian w ofercie przekąsek. Ponadto, spółka planuje prowadzenie wzmożonych działań marketingowych wspierających sprzedaż produktów marki Bakal w miejscu ich sprzedaży oraz będzie pracowała nad zwiększeniem jej rozpoznawalności na rynku - podała spółka.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 110) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH