Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Atlanta będzie rosnąć organicznie, wprowadzi nowe produkty

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-09-2013, 10:43
Atlanta będzie rosnąć organicznie, wprowadzi nowe produkty
Dariusz Mazur, prezes Atlanty Poland

Atlanta Poland w roku obrotowym 2013/2014 będzie kontynuować realizowaną dotychczas strategię, opartą o wzrost organiczny. Analizując rynek pod kątem oferty asortymentowej, a także podążając za nowymi trendami, spółka rozważa możliwość wejścia na rynek z nowymi produktami.

Spółka planuje również prowadzenie działań marketingowych, których celem jest zwiększeniem rozpoznawalności na rynku i sprzedaży produktów marki BAKAL.

W segmencie hurtowym spółka planuje rozwijać sprzedaż przede wszystkim dzięki pozyskiwaniu nowych odbiorców i zwiększaniu współpracy z dotychczasowymi, natomiast w segmencie detalicznym również poprzez rozszerzenie oferty asortymentowej obejmującej nie tylko bakalie ale również produkty z innych sektorów np. cukierniczego.

- Pierwsze działania w tym kierunku zostały podjęte poprzez wprowadzenie na rynek, ramach marki „Bakal", linii nowych produktów Bakal Sweet obejmującej bakalie drażerowane w czekoladzie białej, mlecznej i deserowej - podała spółka w raporcie kwartalnym.

Atlanta Poland działa na rynku hurtowego handlu bakaliami. Udział spółki w rynku kształtuje się na poziomie od kilku do kilkudziesięciu procent w kluczowych pozycjach asortymentowych.

W segmencie sprzedaży detalicznej w pierwszej połowie 2012 roku spółka wdrożyła zaplanowaną zmianę wizerunku dla opakowań marki Bakal, jednocześnie w roku obrotowym 2012/2013 konsekwentnie pracowała nad wzrostem sprzedaży w tym segmencie skupiając się na zwiększeniu asortymentu w poszczególnych sieciach handlowych.

- Podążając za nowymi trendami, spółka rozważa możliwość wejścia na rynek z nowymi produktami i wprowadzenia zmian w ofercie przekąsek. Ponadto, spółka planuje prowadzenie wzmożonych działań marketingowych wspierających sprzedaż produktów marki Bakal w miejscu ich sprzedaży oraz będzie pracowała nad zwiększeniem jej rozpoznawalności na rynku - podała spółka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH